Na obcasie

niedziela, 24 kwietnia 2016 24 komentarze
Już myślałam, że dzisiejsza pogoda znowu będzie robiła mi na przekór i że nie będę mogła zrobić sesji, ale na szczęście się udało i wyszła nawet słońce ; ) Dzisiejsza stylizacja jest pod tytułem Na obcasie rzadko można mnie zobaczyć w takich butach ale dziś miałam ochotę na wysokie buty, więc te nadawały się najlepiej. Dawno nie chodziłam w wysokich butach i czułam się inaczej niż zwykle, jakoś zatęskniłam za takimi butami i czas wielki się przełamać i zacząć takie nosić ; ) Choć przez jakiś czas. Nie zanudzam dalej, miłego oglądania ! ; * 

















Komentarze

  1. szkoda ze nie mieszkasz blisko to bym ci porobila zdjecia na bloga własnie takiego typu :D :) ja tez bardzo rzadko chodze w takich butach a mam chyba takie same tylko ze granatowe :) Pozdrawiam !
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wielka szkoda, ale niestety nie możemy nic z tym zrobić ; (

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie notka o nich to będzie można zobaczyć więcej ; ) pozdrawiam

      Usuń
    2. też przyciągnęły moją uwagę :)

      Usuń
  3. fana stylizacja, koszula mi się podoba :) ja też rzadko chodzę w takich butach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale wczoraj musiałam, jakoś tak mi się zatęskniło ; )

      Usuń
  4. Mnie praktycznie w ogóle nie można spotkać na obcasach, ciągle gdzieś pędzę więc płaskie buty są wskazane ;)
    Fajny, dziewczęcy look ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz , super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia <3
    http://lisibloglisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie stylizacje, dla mnie są w sam raz do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do pracy bym mogła tak pójśc ale zamiast szpilek załozyłabym coś płaskiego ; )

      Usuń
  8. Kto robi Ci zdjęcia na bloga ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę przesadzasz z makijażem już

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja i świetny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !