Najciekawsze profile na instagramie

środa, 6 kwietnia 2016 18 komentarzy

Ostatnimi czasy bardzo często przesiaduję na Instagramie, lubię oglądać zdjęcia różnych dziewczyn i czerpać z nich inspiracje.. Czasem można też coś ciekawego wygrać w różnych konkursach mi się udało już po raz drugi i właśnie czekam za przesyłką ale o tym będzie jak już ją dostanę ; ) Dzisiaj pokaże Wam moje ulubione profile na Instagramie, codziennie gdy się tam loguję najpierw sprawdzam czy ktoś z tych osób co są poniżej nie dodało czegoś nowego a następne biorę się za oglądanie pozostałych zdjęć ; ) Zaczynamy ! 


 @somethingwhite - profil Ani, biel połączona z odcieniami szarości, prostota i delikatność na zdjęciach. Takie kadry najbardziej mi się podobają, delikatność i czystość na zdjęciach to jest to co lubię najbardziej !

 @pasjekaroliny - Karolina pokazuje nam triki blogowe, codzienność. Na jej profilu także dominuje biel i wszystko ładnie łączy się ze sobą. Bardzo często odwiedzam jej inastagram..


 @porcelaindesire - Daria pokazuje codzienne życie, figurę fit i wiele innych, ostatnio bardzo polubiłam jej profil na ig ale również jej bloga, dziewczyna jest świetną inspiracją.

 @idaliastyle - Magda, młoda mama, która zawsze znajdzie czas na zrobienie pięknego kadru. Delikatność, delikatność i jeszcze raz delikatność, świetny profil..

 @sstyleev - Ewelinę na pewno każdy z Was zna. Podziwiam ją, że w taki młodym wieku zaszła w ciąże urodziła synka spełniła swoje marzenia i nie poddaje się w tym co robi.

 @domi__zet - Dominikę poznałam na portalu photoblog.pl to fajna i miła dziewczyna. Na swoim instagramie pokazuję codzienne życie szczęśliwej żony, na jej kadrach dominuje biel tak jak lubię i wszystko jest dopasowane do siebie w tworzy całość..

 @dajanaszymkowiak - Dajana, obserwuję ją już od kilku lat. Świetna dziewczyna o twardym charakterze, nie poddaje się chociaż nieraz ma chwilę słabości, jej instagram to czysty instablog..

 @goniaroniaa - Gosia, pokazuje również tak jak większość dziewczyn swoje życie codzienne, jej zdjęcia są też dla mnie dużą inspiracją, mogę czerpać od niej pomysły na zdjęcia ale i również na stylizacje..


I na tym kończę moją listę ulubionych profili na Instagramie.. Może kojarzycie dziewczyny, których podałam profile ? Jeśli tak to piszcie w komentarzach ; ) Miłego dnia życzę ; * Buziaki ...

Komentarze

  1. fajnie że można czerpać inspiracje od innych :) zwłaszcza kiedy dziewczyny robią tak piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zdjęc to masz rację są przepiękne ; ) nigdy nie mogę się na patrzec na nie

      Usuń
  2. Fajnie, że dodałaś też takie profile, które nie mają po kilkadziesiąt - kilkaset tysięcy obserwatorów. Sporo ludzi z mniejszym odbiorem również mają ciekawe zdjęcia.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Monique :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Gosi instagrama :) Eweliny też znam insta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idalia, Ewelina... O tak :D Znamy znamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawienie i fajne dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam 3 z tych dziewczyn i sama regularnie zaglądam na ich profile :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę obczaić kilka tych profili, bo nie wszystkie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz sobie powpisuje dziewczyny i pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych, które wymieniłaś znam tylko styleev i uwielbiam jej instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sama obserwuję kilka z nich są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja korzystam z laptopa HP (Compaq) i z telefonu LG L5, wiem że to dość stary model ale mnie to w niczym nie przeszkadza i będę go używać aż zacznie szwankować, zwłaszcza że go kiedyś wygrałam w konkursie LG (miałam najszybszy czas w grze memory na takim wlaśnie telefonie, konkurs na 4 miasta) XD
    Obserwuję i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post!
    zapraszam http://olvviafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us