Nowości kwietniowe

wtorek, 19 kwietnia 2016 30 komentarzy
Kwiecień, niedawno się zaczął a tu już połowa za nami.. Czas leci jak szalony niedługo będziemy cieszyć się bo przyjdzie lato i moje urodziny ; ) ehh i o kolejny rok będę starsza a to już nie jest takie miłe. Ale nie o tym dziś, na to przyjdzie czas kiedy indziej.. 

Nowości kwietniowe - moje małe ( duże ) zdobycze, sami zobaczcie co upolowałam w tym miesiącu, choć znając mnie to i tak pewnie do końca miesiąca coś do kupie ; p Zapraszam do oglądania i oceniania ! 









 Udało mi się kupić Kule Cotton Balls w Biedronce za 39.99 zł, miałam je kupić na święta ale niestety nie udało mi się ich już dostać w sklepie, więc czekałam na kolejną okazję i się teraz udało ; ) 
Buteleczkę ze słomka, miałam kiedyś słoik ale jak dla mnie był za duży, a teraz stoi i się pewnie kurzy u rodziców. Ale mam teraz malutką, zgrabniutką buteleczkę ; ) - Carrefour, cena 6.99 zł. Mgiełkę do makijażu, o tym produkcie mogłyście przeczytać w poprzedniej notce, jeśli ktoś nie widział, to serdecznie zapraszam kilka wpisów wstecz. Fixer - Rossmann, cena 11.99 zł. I lustro dzięki któremu mogę malować się w pokoju przy lepszym świetle, żałuję tylko, że nie było białego koloru no ale cieszę się z tego co mam - sklep chiński, cena 14 zł.







Jak Wam się podobają moje nowości kwietniowe ? A może i wy kupiliście święcące kule z Biedronki ? ; ) 


Komentarze

  1. Super nowości! A kule też kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te światełka :) pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w blogowaniu, a w wolnej chwili zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/2016/04/casual-look.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dokładnie te same cotton balls, są genialne ! zastanawiałam się czy tym razem nie kupić drugich w innej wersji kolorystycznej bo dodają świetnego klimatu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zastanawiałam się nad innym kolorem ale z pomocą przyszedł narzeczony i wybraliśmy te ; )

      Usuń
  4. ja nie uległam jeszcze tym kulom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uległam ale cieszę się bardzo, że je w końcu mam ; )

      Usuń
  5. Te kole to moje marzenie do nowego pokoju. Jednak są nieco drogie jak na zwykły świecący materiał :/
    Swoją drogą takim lustereczkiem srebrnym i metalowym nie pogardziłabym :3

    Wpadniesz, pomożesz poklikasz co ci się spodoba? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyprowadziłam się na swoje mieszkanie to mogłam je kupić i ulokować w jakimś miejscu, bo jak mieszkałam z rodzicami to nie za bardzo miałabym je gdzie położyć bądź powiesić ; )

      Usuń
  6. Zastanawiam się nad kupnem utrwalacza do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja jestem bardzo zadowolona. Z pomocą utrwalacza mój makijaż utrzymuje się do 8 godzin ; ) Pozdrawiam

      Usuń
  7. te kulki są świetne, sama się na nie czaję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup kochana nie będziesz żałować ; )

      Usuń
  8. Świecące kulki są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO tak na prawdę to świetny dodatek do mieszkania ; )

      Usuń
  9. zastanawiam się nad tymi kulami ;)
    kubeczek by mi się taki przydał ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiaj się tylko do sklepu i kupować ; )

      Usuń
  10. akurat wtedy kiedy mam kryzys pieniężny zawsze jest coś fajnego co chciałabym kupić.
    Eh.. ja to mam szczęście. Chyba się zadłużę :D
    Świetny kubeczek jak również lampki ! :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru !
    Przy okazji zapraszam na mojego http://liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak czasem mam, że jak coś mi się spodoba to nie mam kasy, ale wiedziałam, że w tym miesiącu będzie dużo nowych gadżetów więc zaoszczędziłam trochę i mogłam zaszaleć ; )

      Usuń
  11. Myślałam o zakupię kulek z Biedronki, ale na chwilę obecną odpuściłam :D Może kiedyś skuszę się, gdy będę planowała wyprowadzkę na swoje :D Ale to jeszcze trochę czasu :D
    A co do lusterka, to wygląda na prawdę świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak mieszkałam z rodzicami to dzieliłam pokój z siostrą i nie miałabym za bardzo gdzie ich powiesić ; ) a tak to jestem teraz na swoim i mam większy pokój to mogę sobie pozwolić na taki dodatek ; )

      Usuń
  12. Mam te kule, już jakiś czas temu mnie skusiły, to był zdecydowanie dobry zakup :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusiły w grudniu ale ich nie dostałam już bo wykupione były ale tym razem się udało ; )

      Usuń
  13. mam nawet te same cottonballs

    OdpowiedzUsuń
  14. mam te lampki tyle, że całe białe i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chciałam całych białych, wolałam wziąć różno kolorowe ; )

      Usuń
  15. Kule kupiłam już wcześniej. Mam same białe.:)
    Teraz chciałam kupic z zielonym, jednak ten żółty nie za bardzo mi odpowiadał.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zastanawiałam nad tymi zielono-żółtymi ale narzeczony zdecydował, że mają być te ; ) I dobrze wybrał

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !