Rossmann - 49 %

czwartek, 21 kwietnia 2016 26 komentarzy
Chyba każda z was była lub jest albo i będzie na Promocji Rossmanna - 49 %. Ja byłam wczoraj i pomimo późnej godziny udało mi się kupić to co chciałam ; ) Słyszałam i czytałam, że w innych miastach ludzie wyrywali sobie kosmetyki z rąk, jak dla mnie to już jest lekka przesada. Dobrze, że u mnie nie było takich problemów ; ) 

Co kupiłam na Wielkiej promocji ? ; ) 



1. Podkład L'oreal Infallible 24 H, w końcu po tak długich szukaniach idealnego podkładu dla mojej cery może stwierdzić ostatecznie - MAM SWÓJ IDEAŁ !  A jest nim właśnie ten z L'oreal, dobrze rozprowadza się na twarzy, jest delikatny, nie ma efektu maski, długotrwały, ma całkiem przyjemny zapach. Ja wybrałam kolor 125, naturel rose, odcień pasuje do mojej cery nie jest za jasny i za ciemny, jak to się okazało w przypadku Maybelline. Cena przed promocją - 59,99 zł. 
 




2. Puder Stay Matte marki Rimmel - Puder poleciła mi siostra, używa go już od dłuższego czasu i stwierdziła, że jest to jej najlepszy puder jaki miała. Przekonała mnie do niego, zresztą sama po nałożeniu bardzo się z nim zaprzyjaźniłam. Wybrałam odcień 001, transparentny. Co to oznacza ? A to, że puder nie zmienia koloru nałożonego podkładu, z czego jestem mega zadowolona ; ) Cena przed promocją 26,99 zł.



3. Bronzer Miss Sporty - dotychczas używałam różu, który udało mi się wygrać w konkursie na instagramie, jednak nieraz róż wydawał się być za mocny i miałam, aż czerwone policzki i każdy myślał, że mam rumieńce od ciepła ;p Przełamałam się i kupiłam bronzer w którym czuję się znakomicie. Mam kolor 010 Hawaiian Flower. Cena przed promocją - 19.99 zł. 



A tak prezentuje się mój makijaż , jak Wam się podoba ? ; )   Pochwalcie się co wy kupiłyście na promocji - 49 % w Rossmannie, może mamy te same kosmetyki a może inne ; ) Czekam na wasze komentarze, pozdrawiam i życzę miłego dnia ; )


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ooo tak od kupna go stał się moim ulubionym ; )

      Usuń
  2. Ja kupiłam swój ulubiony podkład Rimmel Match Perfection, dwa róże i korektor też z tej serii Rimmela. Teraz czekam na szminki czyli moją małą obsesje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może się skusze na promocję pomadek ale sama jeszcze nie wiem ; )

      Usuń
  3. Chyba jestem jakaś dziwna, bo nie kupiłam nic :D Może w poniedziałek się przejdę, do Rossmanna ale nie wróżę sobie wielkich zakupów, bo wszystko mam :D
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wszystko masz to nie warto kupować czegoś na siłę ; )

      Usuń
  4. Super zakupy. Ja już zrobiłam zakupy w Rossmannie i kupiłam inne kosmetyki. Myślę, że jutro będzie post na blogu. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam 3 produkty, puder, podkład i krem BB :)
    pozdrawiam,
    Malwa

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta promocja była najważniejsza ; )

      Usuń
  7. Też kupiłam podkład,paletkę z korektorami i bronzer:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podklad troszeczkę za ciemny, ale na lato przy opalonej buzce będzie Ok. Ja kupiłam sobie podklad Bourjois healthy mix. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie podkład jest w sam raz, może na zdjęciu wyszedł ciemniejszy ale na żywo jest dobrze dobrany do kolory skóry ; ) Pozdrawiam

      Usuń
  9. o nieeeeeeee, a ja nie wiedzialam o promocji i we wtorek kupowałam podkład! wrrrrrrrrr :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałyśmy już o tej promocji :) ! Super produkty ;) https://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje mi sie, że podkład/puder ktory kupiłaś jest dla Ciebie za ciemny - przynajmniej tak wyszło na zdjęciu.
    Ja jeszcze niz nie kupiłam czekam na -49 na lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tylko na zdjęciach wychodzi taki ciemny ; )

      Usuń
  12. Też mam ochotę na ten podkład! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak dotąd mój najlepszy ; ) a już trochę podkładów miałam.

      Usuń
  13. Ja również skorzystałam z promocji i zakupiłam kilka potrzebnych drobiazgów. :)
    Zapraszam. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba podkład troszke za ciemny bo odznacza Ci sie od szyi :) ja kupiłam bourjois healthy mix :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama nie wiem mi się wydaję że jest dobry ale już któraś osoba z kolei piszę, że trochę za ciemny ; ( będę go mieszkać z trochę jaśniejszym ; )

      Usuń
  15. Tez zawsze tak malowałam oczy kredką, ze cala dolna linia był maźnięta, dopóki kolezanka mi nie doradziła, by malować trochę inaczej, bo ten efekt strasznie pomniejsza optycznie oczy. Próbowałaś malować od zewnętrznej strony oka, maks do 1/3 jego dlugosci? Tak tylko zeby przy kącie było przyciemnione?:D Polecam :D

    A stay matt jest obłędny, jezeli Ci się spodobał to na pewno byłabyś tez zadowolona z Rimmel London Lasting Finish Powder :D Polecam bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie malowałam tak nigdy ; ) muszę wypróbować, dzięki za radę ; *

      Usuń
  16. ślicznie wyglądasz! Może troszkę za ciemny podkład :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !