Semilac - efekt potłuczonego szkła

piątek, 29 kwietnia 2016 20 komentarzy

Ostatnio były ciemne kolory, teraz chciałam bardziej jaśniejsze. Miałam inny plan co do pomalowania paznokci chciałam żółty, może pudrowy ale gdy zobaczyłam ten piękny błękit to wiedziałam, że moja koncepcja mocno ulegnie zmianie.. i oto jest... 

Postanowiłam, że po 8 miesiącach robienia hybryd należy się jakaś przerwa, ale z drugiej strony mogę już teraz pożegnać się z taką długością bo znając życie i moje łamliwe paznokcie zaraz po ściągnięciu hybryd i pomalowaniu zwykłym lakierem - połamią się.



Dlatego mam do was pytanie, zwłaszcza do tych dziewczyn, które robią sobie paznokcie hybrydowe. Czy robicie sobie jakieś przerwy w malowaniu ? Bo nie wiem czy robić czy nie. Płytki co prawda nie mam zniszczonej ale wolę poradzić się was, dlatego czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach ; ) Mam nadzieję, że mi pomożecie. 


Komentarze

  1. ja hybryd nie nosze wiec sie nie wypowiem ;/ efekt piekny!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ;) podoba mi się bardzo ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten efekt na paznokciach, pięknie się prezentuje :) ja robię żele, ale nie robiłam jakiejś dluzszej przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że tak ładnie wyjdzie ten efekt ; )

      Usuń
  4. Ja robie paznokcie hybrydowe juz od dwóch lat i nie miałam żadnej przerwy :) tez mam skłonność do łamliwych paznokci niestety :/ wole nie ryzykować bez hybryd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja chyba nie będe robic żadnej przerwy ; )

      Usuń
  5. Ale masz już długie pazury! Nie niszczą Ci płytki hybrydy? Moje ostatnio wyglądają okropnie...

    ps. Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie właśnie, nie mam zniszczonej ; )

      Usuń
  6. Ślicznie sie prezentują paznokietki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aneto, zaprezentowałaś nam piękny manicure, czekamy na Twoje kolejne stylizacje! :)

    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka Semilac jako pierwsza na rynku wprowadziła innowacyjny produkt - Semi Hardi - hybrydę budującą do paznokci, która umożliwia przedłużenie paznokci, wzmocnienie oraz odbudowę słabej płytki. Dzięki temu produktowi Klientki ze słabą płytką mogą pozwolić sobie na piękny manicure i cieszyć się długimi paznokciami. Pamiętaj, że przed pierwszym nałożeniem lakieru hybrydowego musisz się upewnić, że masz wszystkie potrzebne akcesoria, a Twoja płytka paznokcia jest zdrowa.

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat sama nie nakładam sobie hybryd tylko koleżanka, ale myślę nad kupnem swojego własnego zestawu ; ) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ciągle się nie mogę zdecydować na hybrydy ;) Efekt piękny

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet jeśli wykonujesz manicure hybrydowy najlepszymi lakierami tak jak semilac to przerwy co jakiś czas są ważne ponieważ każdy lakier jest dawką chemii dlatego warto co jakiś czas robić odpoczynek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us