Ankieta dla czytelników bloga

sobota, 7 maja 2016 7 komentarzy
Dziś przychodzę do Was z ankietą na temat mojego bloga. Jestem ciekawa jak wy widzicie moją pracę tutaj, dlatego stworzyłam dla was kilka pytań a z waszych odpowiedzi zrobię podsumowanie jej. Przed Wami znajduje się 8 łatwych pytań, na które należy odpowiedzieć.

Jak dodać odpowiedź ? To proste ! Wystarczy, że klikniesz lewym przyciskiem myszki na kółeczko przy wybranej odpowiedzi i klikniesz głosuj. Gotowe, głos został oddany ; )
Wyniki ankiety podam pod koniec miesiąca, start ankiety od dziś aż do 31.05.2016 r. Pozdrawiam ! ; )







Dziękuję za wasze odpowiedzi ; )

Komentarze

  1. fajna ankieta, wziełam udział :) może kiedyś stworzę coś podobnego :) http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzupełnione! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wzięłam udział w ankiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jak ci się spisuje ta matowa pomadka z wibo ?
    bo tez mam i tuż po nałożeniu efekt mega ale pozniej np po jedzeniu wygląda tragicznie.
    a cięzko ją zmyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie okazała się za ciemna i też mam problemy z nią gdy coś piję lub jem bo traci swój efekt ; /

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !