Czerwcowy JOY

sobota, 28 maja 2016 1 komentarz
Kupowanie Joy'a weszło mi w krew, nie wiem co mnie podkusiło, żeby zacząc czytać to czasopismo, ale wiem, że to była dobra decyzja. Co miesiąc kupuję nowe wydanie i czytam z zaciekawieniem.. Teraz ukazał się świetny artykuł o tym " Czy blogerki znają się na modzie " możemy przeczytać co na ten temat myśli Maja z bloga Pukka-lifestyle.com .. Jeśli jeszcze nie kupiliście nowego wydania to pędźcie do sklepu ; ) 






 Kochani moi czytelnicy, jesli wiecie lub jeszcze nie to możecie śledzić mojego bloga na Facebooku, ostatnio jest bardzo aktywnie na nim ; ) Czekam na łapki w góre ; * 


Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us