Czym jest dla mnie BLOG ?

poniedziałek, 30 maja 2016 11 komentarzy
 
Mam znowu jakieś załamanie jeśli chodzi o bloga, raz są dni, że mogłabym robić ciągle zdjęcia, pisać posty a sa też takie gdzie kompletnie nie wiem co mam dla was wymyślić.. ehh takie życie.. Ale przejdźmy do tematu.

Od czego się zaczęła moja pasja ? 

Zacznijmy od początku ! Od kilkunastu lat lubiłam fotografować wszystko co popadnie, przedmioty, naturę, krajobrazy, stylizacje, selfie.. Swoją przygodę zaczęłam od prowadzenia photobloga na którym dodawałam zdjęcia swojego autorstwa i czekałam na opinię czy komuś się spodoba to co robie czy raczej nie mam do tego talentu i mam przestać.. Na szczęście okazało się, że moja praca nie szła na marne.. Ludzie zaczęli komentować, oceniać, nawet co niektórzy drukowali sobie moje zdjęcia i wieszali na ścianach w swoich pokojach, ale tak było.. To dało mi jeszcze większą wiarę w swoje możliwości. 
 
Czym stał się ( jest ) dla mnie blog ?
Z czasem zaczęło mnie nudzić dodawanie samych zdjęć i nie pisanie żadnego opisu po nimi, coraz więcej ludzi uciekało z photobloga na blogi. Wiec i ja postanowiłam spróbować. Nie było łatwo, uwierzcie.. 
Mam za sobą 4 lub 5 skasowanych blogów, nie mogłam się odnaleźć, ale pewnego dnia powiedziałam DOŚĆ, przecież gdzieś muszę pisać i tak 24 stycznia 2015r. siadłam przed ekranem laptopa i zaczęłam pisać, ustawiać szablony, dopracowywać każdy szczegół, kupiłam notes gdzie zapisywałam pomysły na posty, realizowałam wszystko krok po kroku.. Przyszedł kryzys.. chciałam się poddać, była kilkudniowa przerwa ale wstałam na nogi i podniosłam się i dlatego dzisiaj jestem tu z Wami. 

Liczby obserwujących rosły, komentarze i odwiedziny bloga też z czego była dumna najbardziej na świecie..
Pojawiły się miłe słowa od was, że lubie mojego bloga i to o czym tu piszę ; ) a to bardzo podnosi na duchu i dodaje powera do dalszej pracy.. 
Szata graficzna bloga zmienia się co chwilę, ale jestem kobietą a jak to jest w powiedzeniu " Kobieta zmienną jest " Ciągle coś zmieniam, oprócz partnera życiowego, oczywiście ; p Ale blog stał się częścią mnie.. Nie widzę siebie bez niego. Będę dalej walczyć i dążyć do wymarzonego celu aż w końcu uda mi się dojść tam gdzie sobie to zaplanowałam. 



Nie poddam się, będę szła po trupach do celu ! 

Taki mam zamiar, nie będę kończyć tej przygody z blogiem bo za bardzo mi się spodobała. Życzę sobie jak największej ilości obserwatorów i ludzi, którzy będą w stanie mi doradzić, pomóc i wesprzeć ; ) 

Jestem na Instagramie, Fanpage, snapchacie jeśli chcecie do mnie napisać to śmiało, nie gryzę, a będzie mi z tego powodu bardzo miło. Pozdrawiam, Aneta ; ) 


 
 
 

Komentarze

  1. baby tak mają, że strasznie zmienne są. ;) u mnie też zwykle zmienia się wszystko poza partnerem i blogiem, przynajmniej od kilku lat, bo tak jakoś wyszło, że najpierw założyłam TEGO bloga, a ciut później poznałam TEGO faceta. ;)
    a zdjęcia faktycznie robisz bardzo ładne, nawet w takich zwykłych jak to z laptopem, pięknie chwytasz chwilę. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, to one najbardziej mnie budują i motywują do dalszej pracy ; *

      Usuń
  2. Ja generalnie bloguję od kilkunastu lat. Już w podstawówce zakładałem co rusz nowe blogi (jeszcze wtedy na onecie). Może jakość i wartość merytoryczna tych blogów nie była wysoka, to jednak na tamten czas dawało mi to sporo frajdy. Zamiłowanie do blogowania mnie nie opuściło. Od 3 lat prowadzę bloga. Można rzec, że takiego pierwszego na poważnie. Przychodzą lepsze i gorsze momenty. Rozbawiło mnie jak napisałaś, że po kilkudniowym braku weny chciałaś się poddać. Ja byłem w stanie nie opublikować na blogu przez 2 miesiące. Mam to do siebie, że staram się być perfekcjonistą. Nie chcę udostępniać czegoś, co nie jest według mnie dobre. W tej chwili stawiam na jakość, nie na ilość. Niemniej, jeżeli blogowanie to pasja, sprawia radość - to powinno się to robić. Po prostu :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki miły komentarz ; ) pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja właśnie ciągle nie mogę znaleźć tu swojego miejsca, mam kilka roboczych wersji notek i albo nie mam czasu ich dopracować albo wolę spędzić czas poza ekranem komputera albo weny brak.
    A potem mi zaczyna być tęskno za takim fajnym kontaktem z ludźmi w sieci. Kiedyś był photoblog, duzo znajomości, teraz gdzieś umarła ta strona i ciezko sie przerzucić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pamiętam te czasy photobloga, tylu ludzi się poznawało aż było miło ; ) ale w pewnym momencie gdzieś to się ulotniło i już tam nie czuję się tak jak kiedyś. Ja sie tu odnalazłam, fakt na początku było bardzo cięzko, ale z każdym dniem szło coraz lepiej no i teraz mogę się cieszyć, że tego nie porzuciłam ; &

      Usuń
  4. Zarażasz motywacją i pasją blogowania :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ; ) po takich komentarzach moja chęć do tego co robię wzrasta jeszcze bardziej ♥

      Usuń
  5. Życzę sukcesów i wymarzonej liczby obserwatorów kochana :) Ja tez się nie mam zamiaru poddawać.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawia mnie z czym lub o co zamierzasz walczyć i do jakiego wymarzonego celu dążysz ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us