Eyes sweet eyes

piątek, 20 maja 2016 9 komentarzy


Zaledwie jakiś czas temu zaczęłam podkreślać swoje oko za pomocą maskary, nigdy przed tem nie używałam tuszy do rzęs.. nie lubiłam, a może nie czułam się za dobrze.. bądź po prostu nie umiałam tego robić.. Ale teraz jest inaczej, bez maskary czuję się "goła " hi hi, może nie aż tak w dosłownym słowa znaczeniu ale lepiej czuję się z nią. 

Pierwsza maskara Lovely, Spectacular Me -  maskara pogrubiająco - wydłużająca z gumową szczoteczką. Najpierw gdy zaczynam malować oczy używam właśnie jej, liczę każde pociągniecie szczoteczką, zazwyczaj wykonuje ich od 10 do 15. Rzęsy stają się wydłużone, jakoś pogrubienia nie widzę ale świetnie wydłuża. 






Drugim tuszem jest zwykła maskara Golden Line Elise - pogrubienie i podkręcenie i tu już widać efekt jak nałożone ją na rzęsy. Oko staje się bardzo podkreślone i nadaje świetny efekt całego makijażu.. Kupiłam ją w chińczyku za niecałe 10 zł, więc nie mam co narzekać na nią, jak na chiński produkt spisuje się na medal.









Pochwalcie się jakich wy używacie tuszy do rzęs i może polecicie mi jakieś dobre i sprawdzone ? ; ) Ostatnio jeszcze kusi mnie żeby kupić sobie doczepiane rzęski, miała może któraś z Was takie ? Byłyście zadowolone z nich czy wolicie iść do kosmetyczki ? Piszcie w komentarzach, będę bardzo wdzięczna za wasze rady ; )


Komentarze

  1. Nie znam tych tuszy ale uwielbiam te z Max Factor.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam tusze z maxfactor :) są mega tych jeszcze nie miałam ����

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy bardzo lubię aczkolwiek ost polubiłam inny

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam loreal so couture :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jest cudowny :D Fakt, że w Rossmannie kosztuje ok. 60zł ale online można go złapać za ok. 35zł ;) Zdecydowanie jest warty swojej ceny ;)

      Usuń
  5. Tusze Eveline to jest to :) 4D fioletowy mój ulubiony :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam styczności z tymi maskarami ;) Ja najbardziej lubię Maybelline :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ODPUŚCIŁAŚ SOBIE BLOGOWANIE ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !