Majówkowe podsumowanie

środa, 4 maja 2016 7 komentarzy
Majówkę spędziłam aktywnie, pierwszego dnia maja pojechaliśmy razem z narzeczonym na zlot motocyklowy do Kazimierza Biskupiego. Tak byliśmy na mszy a następnie parada motorów pojechaliśmy na stare lotnisko w Kazimierzu, tam odbywały się pokazy jazdy kładem oraz motocyklami i ścigaczami. 





Kolejne dni majówki spędzaliśmy w gronie znajomych i rodziny i czas zleciał. Udało mi się zrobić małą stylizację jak byliśmy u Damiana babci, musiałam wykorzystać moment ; ) Ale powiem wam, że spontaniczne zdjęcia są najlepsze ! 










Zdjęcia zostały robione telefonem, dlatego niektóre są nie ostre.. Jak wy spędziliście swoją majówkę ? Byliście gdzieś poza miastem czy siedzieliście w domku ? ; ) 

Komentarze

  1. katana i spódnica super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo udana majówka i śliczna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :) ja spędziłam majówkę w domu, w gronie rodziny no i oczywiście pracowałam nad blogiem :D
    Widzę, że Twój narzeczony interesuje się motocyklami ;)
    http://olx.pl/oferta/kurtka-motocyklowa-retbike-nowa-skorzana-honda-yamaha-suzuki-kawasaki-CID5-IDekZbR.html może zainteresuje go taka kurtka, którą chce sprzedać mój chłopak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki zlot to świetna sprawa i z pewnością mile spędzony czas.
    śliczny outfit <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz i boskie pazurki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us