Moje ulubione kosmetyki

wtorek, 17 maja 2016 10 komentarzy

Ostatnimi czasy nie miałam wgl ochoty na bloga, nie mam nadal pomysłów na posty, myślę nad nowym wyglądem ale zobaczymy co z tego wyjdzie, na razie jak widzicie pojawił się nowy nagłówek.. Przejdźmy do tematu wpisu. Moje ulubione kosmetyki chyba każda z was posiada jakieś swoje ulubione marki kosmetyków, u mnie najlepiej spisuje się firma Wibo i mam wiele produktów z tej firmy ale o innych też muszę powiedzieć parę słów. 

1. Błyszczyk, Million Dollar Lips - zaczełam go w końcu używać choć jeszcze nie do końca czuję się z takim mocnym kolorem najlepiej.. ale pierwsze koty za płoty. Jak z jego trwałością ? Niby ma utrzymać się na ustach, aż do 4 godzin w moim przypadku wytrzymał niecałe 2 h. Mogłam zamiast tego wziąć jakąś konturówkę, no ale chciałam wypróbować to mam. 

2. Puder, Stay Matte - najlepszy ! Nie miałam jeszcze tak dobrego pudru, Rimmel pozytywnie mnie zaskoczył tym produktem. Używałam poprzednio z Manhattan, myślałam, że nie zamienię go na żaden inny a tu proszę takie miłe zaskoczenie. Utrzymuję się na twarzy do 5 - 6 h, w moim przypadku tak jest.. i co najlepsze jest transparentny, za to go lubię.



3. Podkład, Loreal Infallible - każdy pisał mi, że jest trochę za ciemny, ale gdy zmieszam go z innym podkładem jaśniejszym, daje super efekt. Utrzymuje się dość długo na twarzy z czego jestem bardzo zadowolona. Krycie - 10 pkt. nie ma porównania do moich poprzednich podkładów, kryje wszystkie niedoskonałości. Mam ochotę skusić się jeszcze na podkład z Bourjois, też słyszałam na jego temat wiele pozytywnych opinii. 

4. Mgiełka z Bielendy - bez niej mój makijaż nie wytrzymałby tyle godzin, nie wiem czy pamiętacie jak w jej recenzji napisałam, że mam problemy z pompką ? Ale wyrobiła się i teraz mogę swobodnie z niej korzystać. 
Jak na swoją cenę i markę jest bardzo dobra, nie żałuję, że ją kupiłam. 

5. Mgiełka, Nature de Marseille - kupiłam ją wczoraj w Biedronce, zaczynam dopiero jej stosowanie, ale już dziś mogę powiedzieć, że ma piękny arbuzowy zapach. Producent piszę, że pobudza do działa ; ) zobaczymy czy mnie pobudzi hihi. Ale już chyba jakieś efekty są, bo piszę do was tego posta ; p 




Przypominam także o ankiecie na temat bloga ; ) jesli jeszcze nie oddaliście swojego głosu to pora to zrobić ; *  

Komentarze

  1. puder rimmela znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie uwielbiam puder Stay Matte, miałam dużo produktów Rimmel, ale nigdy nie byłam, aż tak zadowolona z nich, szczególnie jeśli chodzi o lakiery. Godny polecenia produkt ;)

    https://klajf.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wpis i piękne zdjecia . :*

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię też ten puder, śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne kosmeryki mgielke do ciala tez sobie kupilam ale lawendowa ;) fajne tlo pod zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie korzystałam z mgiełek, ale kuszą, oj kuszą! O błyszczyku słyszałam, ale jakoś nie jestem do niego przekonana... I bardzo fajne zdjęcia Ci wyszły :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie poznałabym podkład

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie testowałam nic z tych produktów , ale wszystko wydaje się być super ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam Million Dollar Lips :) Nawet nie wiedziałam, że Biedronka wypuściła takie mgiełki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko puder i bardzo lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us