Nowości z maja

wtorek, 10 maja 2016 12 komentarzy
Ehh maj, maj, maj, najpiękniejszy miesiąc w całym kalendarzu, mógłby się dla mnie wgl nie kończyć, jest pięknie, pogoda aż zachęca do wyjścia do świeże powietrze, więc korzystam jak tylko mogę ; ) Przychodzę do was z nowościami majowymi, co kupiłam? Zobaczcie sobie.. 


Zacznę od promocji w Rossmannie - 49 % na usta, udało mi się kupić trzy rzeczy, jedną pomadkę i dwie konturówki. Powiem wam, że nigdy nie lubiłam się malować błyszczykami czy pomadką ale ostatnio bardzo polubiłam. Moje serce skradła konturówka Nude lips, ma piękny kolor ; ) 


Kolejną rzeczą są espadryle, szukałam lekkich butów, które pasowały by i do spodni i do spódniczki, a że takie teraz są modne to się skusiłam na nie. 



Szary ręcznik we wzory, posłuży mi jako tło pod zdjęcie ; ) Chciałam czarne w białe paski, ale Pepco to nie Ikea, może kiedyś się tam pojawię to kupię taką matę jaką chcę ; )  


Odkąd zaczęłam prowadzić bloga, moja stara myszką zaczęła mnie denerwować. Mam małe biurko i jak widzę jakieś niepotrzebne kable na nim które się plączą gdzie się da to dostaję białej gorączki. Sposobem na to było kupno myszki bezprzewodowej, zero kabli, zero niepotrzebnych złości, a jaka wygoda ; ) 


 Spódniczka asymetryczna, z przodu krótsza z tyłu dłuższa, na takie ciepłe dni zdecydowanie się przyda ; )



O tej narzucie niektórzy z Wam mogli już słyszeć na moimi Snapie ( aneetine22). Mój dobry sweter niestety skonał i musiałam kupić coś podobnego do poprzedniego. Będąc spontanicznie w galerii skorzystałam z wyprzedaży i zostałam posiadaczką tej narzutki ; p 





Bardzo obszerny ten mój haul ale co zrobić tyle nakupowałam to musiało być dużo zdjęć. Co myślicie o moich nowościach ? ; ) 

Przypominam o małej ankiecie na temat mojego bloga ; ) głosować możecie tutaj - ANKIETA BLOGA


Komentarze

  1. Narzutka piękna! Można wiedzieć ile kosztowała? Chyba się skuszę i tez sobie kupię ;p super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rossmann'owe promocje to super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haul. Ten długi sweterek i espadryle są genialne!
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. narzutka jest piękna. i to za taką cenę ! ;)
    ręcznik również jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne łowy ;)
    kredki z wibo wspaniałe
    pozdrawiam :)zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Konturówki z Wibo i Lovely uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !