Recenzja zestawu do brwi i mgiełki do makijażu / Wibo & Bielenda

niedziela, 1 maja 2016 6 komentarzy
Dostaje mnóstwo pytań o recenzje zestawu do brwi oraz mgiełki do makijażu, dlatego myślę, że ten post będzie Wam bardzo przydatny i może skusicie się lub też nie na kupno tych produktów. Zaczynamy ! 


Bielenda mgiełka do utrwalania makijażu.

Plusy : 
  • szybko się wchłania
  • ma przyjemny zapach
  • jest bardzo wydajna
  • trzy aplikacje utrzymują makijaż do 8 godzin 
  • nie zaczerwienia twarzy
Minusy :
  • trudna aplikacja, pompkę trzeba bardzo mocno naciskać
  • jeśli nie zamkniemy oczu to jest nie przyjemne szczypanie
  • gdy aplikujemy mgiełkę za blisko na makijażu mogą pojawiać się krople
  •  


Zestaw do brwi firmy Wibo  

Plusy :
  • Łatwa aplikacja
  • w zestawie znajduję się pędzelek do nakładania i pęsetka
  • zestaw składa się z dwóch odcieni brązu
  • jest dość sypki
  • wystarczy dwa razy przeczesać brwi żeby uzyskać dobry efekt 
  • długo utrzymuje się na brwiach
Minusy:
  • kruszy się podczas nakładania
  • plami ubrania
  • pedzelek mógłby być nieco miększy
  • cena jest trochę za droga jak na taki mini zestaw 




Mam nadzieję, że chociaż trochę ułatwiłam wam pozytywne lub negatywne myślenie na temat tych produktów. Co sadzicie ? warto kupować czy nie ? ; ) 

Komentarze

  1. zawsze byłam ciekawa tego zestawu do brwi ale chyba jednak zostanę przy tuszu do brwi z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ostatnio czaję się na wypróbowanie tuszu ; )

      Usuń
  2. też chciałam to wypróbować, no ale chyba poszukam czegoś innego w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ! :)
    zapraszam blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiałam się nad zestawem z Wibo, ale pomyślałam że może lepiej kupić cień z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy fixer mnie zapychał, wiec teraz używam pudru ryżowego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us