Usta, ustka, usteczka

wtorek, 24 maja 2016 16 komentarzy

Były oczy nadeszła pora na usta.. Dziś przegląd mojej małej kolekcji pomadek i konturówek do ust. Mam kilka zaledwie kosmetyków do ust, raptem 8 sztuk ale uwielbiam się malować pomadkami i wszelkiego rodzaju konturówkami, nie lubię zaś błyszczyków.. Nie polubię nigdy ! 


1. Heidi, Astor, 001



2. Kate, Rimmel, 16



3. BeBeauty Matte, Biedronka, 003



4. Cantare Colour, miejski sklepik, klasyczna czerwień


 5. Lip Define Pencil, Wibo, 2



6. Automatic Line, Wibo



7. Nude Lips, Wibo, 2



8. Million Dollar Lips, Wibo, 3





Jakie jest wasze zdanie na temat pomadek, konturówek, balsamów, błyszczyków ? Używacie ich tak samo jak ja, czy wolicie naturalny odcień ust ? Piszcie w komentarzach, pozdrawiam cieplutko ; * 


Komentarze

  1. Również mam szminki z Rimmel Kate <3. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się maluję nią od czasu do czasu, ale jest też świetna ; )

      Usuń
  2. Powiem Ci, że ta kolekcja łatwo może się powiększyć :)) I pewnie tak będzie! Ja też do niedawna miałam mało pomadek a teraz mogę przebierać że hoho i chciałabym więcej :)
    Lubię szalone kolory, ciemne.. jaskrawe.. jak i te łagodniejsze :)
    Błyszczyki kiedyś uwielbiałam, teraz używam sporadycznie i raczej na rzecz balsamów, by usta były w dobrej formie :)) Kosmetyki do ust to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne odcienie ;) najbardziej podoba mi się z ASTORA i Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo dużo produktów do ust :D uwielbiam malować usta szminkami i konturówkami, ale też tak ja Ty nie przepadam za błyszczykami ;) Chyba muszę zrobić u siebie na blogu znowu post o moich szminkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim faworytem są szminki w płynie - Wido lub GR ;) Bardzo lubię też wersję vision lipstick od GR :) Błyszczyków używam bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR tez bym musiała kupić, bo az wstyd przyznać ale nie mam ani jednej

      Usuń
  6. Ja mam całą kosmetyczkę pomadek i kiedyś w nich utonę, jestem tego pewna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pewnie kolekcja się powiększy ; D

      Usuń
  7. ja ostatnio zaczęłam używać i eksperymentować, bo wcześniej ograniczałam się do pomadek ochronnych wyłącznie. ;) ostatnio jednak zakochałam się w błyszczykach (bo czasem lubię jak mi coś błyszczy na ustach, tylko zwykle włosy mi się do nich przyklejają, co mnie denerwuje) i w matach. w tych ostatnich niepodzielnie króluje Golden Rose i jego odcienie brudnego różu głównie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w matach jestem zauroczona od dłuższego czasu, błyszczyków nigdy nie lubiłam ;p

      Usuń
  8. Świetny blog! Zapraszam do mnie: kingawolsza.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us