50 faktów o mnie

piątek, 17 czerwca 2016 6 komentarzy
Jest was już coraz więcej, więc czemu miałabym nie zrobić postu na temat 50 faktów o mnie ; p to dobry pomysł abyście mnie lepiej poznali. Chciałam wam jeszcze podziękować za to, że na moim Instagramie jest was już ponad 700 osób, na blogu 93 ale myślę, że dobije do setki hi hi a potem jeszcze większej liczby czytelników. Jesteście wspaniali, gdyby nie wy nie byłoby mnie dziś tutaj ; * Dziękuję z całego serduszka. 



1. Mam na imię Aneta, mam 23 lat.
2. Mieszkam w małej, ale za to ładnej miejscowości w woj. Kujawsko-pomorski.
3. Od 5 lat jestem szczęśliwą kobietą u boku swojego ukochanego ( już ) narzeczonego ; )
4. Mam młodszą siostrę z która pomimo, że razem nie mieszkam to się i tak kłócę hi hi jak to w rodzeństwie.
5. Pracuję w firmie ubezpieczeniowej. 
6. Małymi krokami spełniam swoje cele i marzenia ; )
7. Bardzo lubię małe dzieci. 
8. Pierwszy co robie gdy wstaje, to sięgam po telefon i tablet. 
9. Uwielbiam robić zdjęcia.
10. Mogłabym godzinami spędzać czas na Instagramie ( @aneetine ) .





11. Razem z narzeczonym lubimy jeździć samochodem i motorem.
12. Uwielbiam chodzić na spacery.
13. Mogłabym co weekend jeździć do galerii handlowej i patrzeć co doszło nowego.
14. Kupuję dużo torebek i butów.
15. Moimi ulubionymi sklepami są Biedronka i Pepco.
16. Nie lubię pisać smsów, wolę dzwonić.
17. Lubię białe dodatki do mieszkania.
18. Nie mam balkonu, ale za to mam duzy ogród u rodziców.
19. Jestem uparta i mam bardzo ciężki charakter.
20. Uwielbiam słodycze ; )




21. Nie chodze na siłownię, nie ćwiczę a i tak chudnę. ( trzecie piętro wychodzi ; D ) 
22. Zasypiam z poduszką na buzi.
23. Robię po 20-30 zdjęć na post i wybieram najlepsze. 
24. Kiedyś prowadziłam photobloga o fotografii amatorskiej.
25. Mam przyjaciółkę, którą poznałam przez internet.
26. Nie lubię prasować.
27. Mam manie na kolekcjonowanie kubków, słoików, butelek ( oczywiście ozdobnych ;p ).
28. Polubiłam pizzę z kurczakiem.
29. Mam kochającą rodzinke nad morzem i jeżdżę do nich co rok.
30. Lubię kolor pudrowy, szary, fioletowy i beżowy.





31. Gdy coś kupię, potem mam wyrzuty sumienia. 
32. Lubię ostre jedzenie.
33. Codziennie rano poję kawę ( gdy nie idę do pracy ) .
34. Wszystkie plany zapisuje w kalendarzu.
35. Lubię gdy mam jakieś kwiaty we wazonie.
36. Nigdy nie byłam w górach.
37. Przed ważnym spotkaniem lub rozmową bardzo się stresuję.
38. Moim autorytetem była moja babcia.
39. Nie mam prawa jazdy.
40. Znam język migowy.




41. Jak rozmawiam z kimś przez telefon to zawsze sprawdzam czy nie mam jakiejś wiadomości.
42. Panicznie boję się ptaków.
43. Lubię czasem poleniuchować.
44. Prowadzę bloga od ponad roku i cieszę, się z tego.
45. Chciałabym mieć spaniałego męża i dwójkę dzieci. 
46. W nocy piję dużo wody.
47. Nieraz potrafię mocno chrapać.
48. Nie lubię czytać książek, chociaż dwie chciałabym przeczytać.
49. Lubie robić komuś zdjęcia, ale sama nie za dobrze czuję się przed obiektywem.
50. Mam dużo ubrań w szafie, ale i tak nie mam się w co ubrać. 



Ufff, przebrnęłam przez pięćdziesiąt punktów o mnie, jestem ciekawa czy któraś z was ma podobne punkty do moich hi hi piszcie w komentarzach, życzę miłego dnia ; )

Przypominam o rozdaniu na moim blogu, zachęcam do wzięcia udziału ; )







Komentarze

  1. punk ze słodyczami i ubraniami - mam to samo :D i o upartości tez w sumie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam 23 lata, mieszkam w woj. kujawsko-pomorskim i mam młodszą siostrę :)
    Bardzo lubię czytać takie posty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny opis o sobie, zaciekawiła mnie jedna wypowiedz dlaczego boisz się ptaków > jeśli można wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol... 3 dni bym myślał i nie wymyśliłbym aż 50 punktów na swój temat. Na razie przychodzą mi do głowy tylko 3:
    1. Mam włosy
    2. Mam rączki
    3. Mam nóżki.

    Chyba mało pomysłowy jestem w pisaniu o sobie. Tym bardziej mi imponuje aż 50 punktów na swój temat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kilkoma punktami śmiało mogę się zgodzić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us