Maj w zdjęciach - podsumowanie

środa, 1 czerwca 2016 13 komentarzy
Aż nie mogę w to uwierzyć, że dziś zaczynamy kolejny miesiąc czerwiec nie dawno pamiętam jak był grudzień i szykowaliśmy się do świąt, ehh czas zdecydowanie za szybko pędzi.. Dziś przychodzę do was z podsumowaniem maja w zdjęciach. Na dniach pojawią się wyniki ankiety, którą mogliście wypełnić przez ostatni miesiąc, sama jestem ciekawa co z niej wyszło ; ) 


Podkład + nowy zapach / selfie / zlot motocyklowy / paznokcie z efektem szkła  


promocja - 49 % na usta / nowy mani / moje miejsce / relaks przy Joy

zdjęcia do postu na bloga o moich kosmetykach / instagram / odpoczynek na działce / bez ♥

kawusia z rana najlepsza / selfie / portfelik nowy / backstage do postu 
 Joy majowy / spacerek / kapciuszki / odpoczynek 


narzuta z New Yorker, instagramowe / nowe mani / mrożona kawa

I tak wyglądał mój kolejny miesiąc, w czerwcu chce robić jeszcze więcej zdjęć, ale zobaczymy czy będę miała takie możliwości ;p Miłego dnia ; ) Pozdrawiam. 


Możecie śledzić mnie także na @aneetine


 


 

Komentarze

  1. sporo z tego widziałam na Instagramie. ;) generalnie też nie mogę uwierzyć, że już czerwiec się zaczął, strasznie szybko ten czas leci. ale teraz przynajmniej te miesiące z ładniejszą pogodą mają być, więc na pewno lepiej się je wykorzysta niż te zimowe. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to na pewno, nie lubię zimy bo ani nigdzie wyjśc tylko ten dom i dom..

      Usuń
  2. Świetne podsumowanie <3 ładne i schludne :) Mnie tez miesiąc również szybko minął jak i cały rok.. Pamiętam jak szykowałam się na powrót na uczelnie, a tu już znów końcowe egzaminy ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czas leci jak szalony niestety.. a my się za to starzejemy każdego dnia hi hi

      Usuń
  3. Mi ten podkład z L'oreal nie przypadł go gustu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na niego nie narzekam, jest idealny ; )

      Usuń
  4. Bardzo lubię przeglądać takie wpisy ;) Piękne paznokietki! I przesłodkie kapciochy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia!

    http://sazanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us