My new bag

poniedziałek, 6 czerwca 2016 30 komentarzy



 Miała być torebka gumowa o której marzyłam dość długo, ale po głębszych przemyśleniach zdecydowałam, że nie opłaca się kupować tak drogiej torebki na jedną porę roku bo wiadomo, że zimą nie nosi się takich torebek.. Dlatego dokonałam zakupu torby ala Celine.





Torebka wykonana jest z eko skóry, jest zapinana na zamek, w środku ma jedną przegródkę i kieszonke na telefon. Jest bardzo pojemna, na przodzie ma kieszonkę zapinaną na zamek, nie ma dodatkowego paska żeby nosić ją "przez ramię " , ale ja nie lubię nosić takich dużych torebek na ukos, wolę mniejsze.. 





 Podoba się wam ten model czy wolelibyście gumową Obag ? Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? ; )


Komentarze

  1. Piękna jest, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna! Bardzo podoba mi sie jasny, uniwersalny kolor. Mam nadzieje, ze dobrze bedzie sluzyc :)

    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta torebka, ja wolę jednak te w ciemnych kolorach, choć na lato kusi mnie taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka czarnych ale jakoś na lato wolę jaśniejsze ; )

      Usuń
  4. Masz przepiękną torebkę i w moim ulubionym kolorze. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie obag :) oj naprawdę można nosić "obaga" zima, wsyztako zależy od dodatków. Zainwestuj kiedyś, a na pewno nie bedziesz żałowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedys będe ją miała kto wie ; )

      Usuń
  6. Jestem za :) zapraszam do mnie na bloga ;) (instagram anek219)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka!!!
    Uwielbiam takie kolory!

    zapraszam na nowy post :)
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny klasyk, posiadam taką czarną. To zdecydowanie lepszy wybór niż gumowa !

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancka! Moje klimaty :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam tą torebkę i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do konkursu to jestem za! A co do torebki to dałam się zwieśc, bo byłam przekonana że to ta sama co ma Maffashion, a ty mówisz ze to torebka "ala Celine" Niezła jesteś! gratuluję oka że ją wyhaczyłas! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi na oryginalną nie byłoby mnie stać ; ) a tak to mam podobną

      Usuń
  12. Śliczna torba :D
    Świetny pomysł z takim konkursem! W takim razie powodzenia z wyświetleniami :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A możesz zdradzić gdzie ją nabyłaś?
    http://aratka.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat dostałam ją w sklepie u mnie w mieście, ale widziałam na allegro też takie ; )

      Usuń
  14. Torebka jest naprawdę bardzo ładna :) A kolor idealny na lato. Chociaż ja wolę torebki z paskiem, ale nie noszę ich na ukos, a na jednym ramieniu.

    Chociaż noszę dużo pojemniejsze torebki ;) A potem się dziwię, że telefonu nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pasku lubię tylko mała ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !