Rozdanie / od 13 czerwca do 04 lipca

poniedziałek, 13 czerwca 2016 33 komentarze

Niedawno mój blog świętował mały sukces jakim było 33 tysięcy odwiedzin. W czerwcu mija prawie 1,5 roku jak prowadzę bloga.  Chciałabym całego serca podziękować wam wszystkim za to, że mogę na was liczyć, że jesteście ze mną i czytacie bloga. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy ! Bardzo się z tego cieszę i dostaję jeszcze większą motywacje do pracy. Blog sprawia, że rozwijam swoją pasję i zainteresowanie. Oby było was jeszcze więcej ; )


Przejdźmy do ROZDANIA. Do wygrania jest pudełeczko kosmetyków takich jak żel pod prysznic z Isana, krem do rąk Cztery Pory Roku, maseczki do twarzy z Ziaja, lakiery do paznokci w modnych kolorach, sprężynki do włosów, balsam do stóp i paznokci oraz żel pod prysznic.



Wszystkie kosmetyki zapakowane są w piękne, kobiece pudełeczko które z pewnością może wam posłużyć na pojemnik do kosmetyków lub innych drobiazgów ; ) 



Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić 2 warunki być publicznym obserwatorem mojego bloga, a także zostawić komentarz według wzoru poniżej.  
Dodatkowo (nie jest to obowiązkowe) można polubić mój profil na fb czy instagramie czy udostępnić informację o rozdaniu (na facebooku lub na blogu) co zwiększa szanse podczas losowania.
 

 Wzór komentarza:
 
1. Obserwuję bloga jako:
2. Mój email:
3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK/NIE link (+1pkt)
4. Obserwuję na instagramie jako: TAK (nazwa)/NIE  (+1pkt)
5. Lubię na Facebooku jako: TAK (nazwa)/NIE (+1pkt)


Regulamin:

1. Organizatorem konkursu oraz sponsorem nagrody jest autorka bloga Aneetine.
2. Nagrody są nowe i nieużywane.
3. Konkurs wygrywa tylko jedna osoba.
4. Rozdanie trwa od 13 czerwca do 04 lipca 2016 r. do godz. 23:59.
5. Zwycięzca zostanie ogłoszony w ciągu trzech dni od daty zakończenia rozdania.
6. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu, a zwycięzca dodatkowo otrzyma wiadomość na e-mail podany w zgłoszeniu.
7. Jeśli zwycięzca w ciągu trzech dni od ogłoszenia wyników nie poda informacji o danych do wysyłki, wybrana zostanie inna osoba.
8. Nagroda zostanie wysłana w ciągu siedmiu dni od otrzymania danych do wysyłki.
9. Nagroda zostanie wysłana tylko na terenie Polski  na koszt Organizatora.
10. Dane osobowe zwycięzcy będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celach realizacji wysyłki nagród do zwycięzcy.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).


Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału, zasady są proste, nie ma zbędnych pytań, wystarczy tylko być publicznym obserwatorem bloga ! Powodzenia, Aneta. 

Komentarze

  1. Obserwuję bloga jako: Paulina Kałęka
    Mój e-mail: malutka3141995@gmail.com
    Udostepniłam informację o rozdaniu : Nie
    Obserwuję na instagramie : Tak Malamii862
    Lubię na Fb : Tak Paulina Ołdakowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz obserwuję bloga jako Paulina Ołdakowska ( gdyż zmieniłam nazwisko )

      Usuń
  2. 1. Obserwuję bloga jako: Sylwia Bomba
    2. Mój email: sylviaaa100@interia.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/556329784572361
    4. Obserwuję na instagramie jako: NIE
    5. Lubię na Facebooku jako: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję bloga jako:Jasmine Vise
    2. Mój email:bernadetaaa@interia.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK/https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1806012969619574?pnref=story
    4. Obserwuję na instagramie jako: NIE
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako Kamila Wozniak
    Mail kamilawozniak222@wp.pl
    Obs na instagramie jako ka_kameleon
    Lubie na fb jako-Kamila Wozniak

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia wszystkim życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję bloga jako: sandraxblog
    2. Mój email: sandraxblog@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: NIE
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK sandraxblog
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK sandraxblog

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję bloga jako: CassandraDeLune
    2. Mój email: veronie8@wp.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: NIE
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK (cassandra_de_lune)
    5. Lubię na Facebooku jako: Nie

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję bloga jako: Paulina. soova
    2. Mój email: paula.wosik@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: NIE
    4. Obserwuję na instagramie jako: NIE
    5. Lubię na Facebooku jako: NIE

    Powodzenia wszystkim! :) Fajna inicjatywa

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję bloga jako: Paulina rutkowska
    2. Mój email: rutkowskaa.p@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: NIE
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK - rutkowska.p
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK - Paulina Rutkowska

    Buziaki! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję bloga jako: Nadia
    2. Mój email: jo-jo-a@wp.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK malinowyskarbiec
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Malinowy Skarbiec

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    2. Mój email: Klaudia.m@x.wp.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/832562963555329
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK xklaudiax12
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Klaudia Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: lili lala
    Mój e-mail: karmelciaxd@gmail.com
    Udostepniłam informację o rozdaniu : Nie
    Obserwuję na instagramie : Tak bbymylovely
    Lubię na Fb : Tak Sandra Melaniuk
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję bloga jako: Świat Kosmetykoholiczki
    2. Mój email: kosmetykoholiczka94@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: Na dole bloga http://swiatkosmetykoholiczki.blogspot.com/
    4. Obserwuję na instagramie jako: swiat_kosmetykoholiczki
    5. Lubię na Facebooku jako: Karolina Szatkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję bloga jako: Zuza Kukulska
    2. Mój email: kkzuza01@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK http://zuzikblogger.blogspot.com/
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK z.kuu
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Zuzanna Kukulska

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję bloga jako: swiaturody159
    2. Mój email: swiaturody159@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    4. Obserwuję na instagramie jako: NIE
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Świat Urody

    Pudełeczko jest tak samo cudowne jak nagrody! Walczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję bloga jako: Gosia Woźniak
    2. Mój email: gosiawozniak1998@interia.eu
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK http://body-hair-life.blogspot.com
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK gosiawozniak1998
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Gosia Woźniak

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję bloga jako:Zdzisława Imianowska
    2. Mój email:rybkazg2@wp.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/1056934571059389?pnref=story
    4. Obserwuję na instagramie jako:NIE
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Zdzisława Imianowska

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję bloga jako: Lucyna Pięta
    2. Mój email: lucia48@interia.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK
    4. Obserwuję na instagramie jako: NIE
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK LucynaPięta

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję bloga jako: Ewka501
    2. Mój email: ewka501@op.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK https://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK ewelina0404
    5. Lubię na Facebooku jako: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję bloga jako: Paulina Chojnacka (Cyran)
    2. Mój email: pcyran6@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK link https://www.facebook.com/paulina.cyran.3/posts/927733120686151
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK jako paulinchojnac
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK jako Paulina Chojnacka

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję bloga jako:Truskawkowy Świat
    2. Mój email:panterka241@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1201664419884374&id=1113900061994144
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK truskaweczka.18
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Truskawkowy Świat Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję bloga jako: Chabrowa Czytelniczka
    2. Mój email: chabrowacczytelniczka@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: nie
    4. Obserwuję na instagramie jako: nie
    5. Lubię na Facebooku jako: nie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję bloga jako: Beauty B.
    2. Mój email: monika2003@vp.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK: baner:1. Obserwuję bloga jako:
    2. Mój email:
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK/NIE link (+1pkt)
    4. Obserwuję na instagramie jako: Nie
    5. Lubię na Facebooku jako: Nie
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK (nazwa)/NIE (+1pkt)
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK (nazwa)/NIE (+1pkt)

    OdpowiedzUsuń

  24. 1. Obserwuję bloga jako: Magdalena Pasek
    2. Mój email: madzikpase@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK http://madziatestuje.blogspot.com/p/rozdania_8.html
    4. Obserwuję na instagramie jako: NIE
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Magdalena Pasek

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję bloga jako: zaczarowanaa
    2. Mój email: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK baner www.me-and-my-passions.blogspot.com
    4. Obserwuję na instagramie jako: NIE
    5. Lubię na Facebooku jako:NIE

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję bloga jako: nr147
    2. Mój email: nr104@wp.pl
    3. Udostępniłam informację o rozdaniu: TAK/ https://www.facebook.com/natalia.rzepka.7/posts/1105389386198220
    4. Obserwuję na instagramie jako: NIE
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK/ Natalia Rzepka

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję bloga jako: Serenitka B
    2. Mój email: akasha162@interia.eu
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK baner w pasku bocznym http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK serenitka
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Monika Bochman

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję bloga jako: http://mjjlena.blogspot.com/
    2. Mój email: milenka_33@onet.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: NIE
    4. Obserwuję na instagramie jako: TAK (awsiaczek)
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK (Milena Krawiec)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję bloga jako: dorota wysocka
    Mój email: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję bloga jako: Paulina Anna/Herbanna
    2. Mój email: sasskhaya@gmail.com
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1833248366909948&id=100006744076893
    4. Obserwuję na instagramie jako: NIE
    5. Lubię na Facebooku jako: TAK Paulina Anna Kal...

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję bloga jako:mebelina
    2. Mój email:mebelina@tlen.pl
    3. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: TAK pasek boczny bloga www.mebelinaa.blogspot.com
    4. Obserwuję na instagramie jako: NIE
    5. Lubię na Facebooku jako: NIE

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us