Skrzyneczka - krok po kroku

piątek, 3 czerwca 2016 28 komentarzy
Już jakiś czas temu upatrzyłam sobie bialutką skrzyneczkę jako ozdoba do mieszkania ale i tło do zdjęć. Będąc u rodziców poprosiłam tatę czy mógłby mi dać jedną taką skrzynkę ( ta akurat jest po ziemniakach ) no i zaczęłam działać. Praca trwała 2 tygodnie, mogłam zrobić to szybciej, ale niestety brak czasu dopadał częściej niż sobie to zaplanowałam.. 





Co było mi potrzebne do zrobienia mojej ozdobnej skrzyneczki ? 

* Papier ścierny
* Biała farba
* Pędzel


Użyłam farby z firmy GO/ON - białej, oczywiście ; ) 





 Jak pomalowałam skrzynkę ? 

Najpierw papierem ściernym usunęłam wszystkie wystające drzazgi i nie równości, to ważny element by skrzynka była w miarę gładka. Następnie mój narzeczony za pomocą tarczy ściernej wygładził deski do samego końca, żeby już było można zacząć malować skrzynkę. 
Przechodząc dalej zaczęłam malować deski, po pierwszej warstwie należy odczekać żeby można było nałożyć swobodnie kolejną. Ja dałam sobie jeden dzień na wyschnięcie i kolejnego dnia pomalowałam drugi raz. Efekt był o niebo lepszy niż po pierwszej warstwie.. 

Gdy skrzynka wyschła do końca zabrałam ją do domu i musiałam wypróbować, więc nie obyło się bez zdjęć ; ) ale bardzo mi się teraz podoba, świetnie komponuje się do pokoju.. To był dobry pomysł. 




 Macie u siebie takie skrzyneczki ozdobne czy nie lubicie przerabiać starych rzeczy i wolicie nowe ? Czekam na wasze komentarze czy wam się podoba moja praca czy nie ;p Pozdrawiam !



Komentarze

  1. Rewelacja ! ;) tez takie tworzyłam w tamtym roku na ogrod ! świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super ozdoba do mieszkania a zarazem tłem pod zdjęcia ; )

      Usuń
  2. Właśnie myślałam nad zrobieniem u siebie tego samego, świetny pomysł :)
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że ostatnio myślałam o tym samym :) i w wakacje albo po sesji też zdobię swoją białą skrzyneczkę :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że się skusisz i zrobisz taką samo, to na prawdę super ozdoba ; )

      Usuń
  4. Uwielbiam takie kreatywne pomysły! Cudowny pomysł :) ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ; * wyszło pięknie, nawet się nie spodziewałam

      Usuń
  5. Jaki fajny pomysł:)
    Ja niestety obecnie wynajmuję mieszkanie także nawet nie miałabym miejsca na takie cudeńka.:(

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jak ty się zmieniłaś, dawno cię nie widziałam a tu proszę taka zmiana ; ) oby tak dalej, pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu piszesz sama sobie komentarze? To widać po stylu pisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha bo nie mam co robić i sama sobie piszę komentarze brawo ;D

      Usuń
  9. mam ich pełno:) uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałaby mi się taka skrzyneczka i chyba spróbuję zrobić podobną! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super są te skrzyneczki:) i lepiej je zrobić samemu, a nie wydawać fortunę w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie widziałam taki dużych w sklepie ; )

      Usuń
  12. ❤️super ta skrzynka 💙

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !