Szary / biały / żółty

wtorek, 21 czerwca 2016 13 komentarzy
Po tytule postu nic nie możecie wywnioskować, szary / biały / żółty o co chodzi autorce tego bloga ? O ulubione kolory ? O kolory bluzek ? O kolory ścian w pokoju ? Nie kochani, nie tym razem ! Dziś mowa o nowych hybrydach ; ) 

Czemu taka kolorystyka ? Hmm sama nie wiem, chciałam coś żywego, ale nie za bardzo rzucającego się w oczy dlatego postawiłam na trzy delikatne kolory.. Jestem bardzo zadowolona, szkoda, że musze teraz czekać aż moje paznokcie urosną i będę długie. 


    





 Co myślicie na temat mojego czerwcowego manicure ? Podoba wam się czy lubicie ciemniejsze kolorki ? 


Przypominam o ROZDANIU na moim blogu, zachęcam do wzięcia udziału ; )



Komentarze

  1. Piękne równiutkie paznokietki :) I te kolory! Szarość cudna :)
    Uroda dramatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pastelki ;) kiedyś miałam takie połączenie kolorystyczne ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory i śliczne paznokcie :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio miałam niemal identyczne pazurki :)
    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeżeli wpadniesz ♥
    BITHERPHOBIA.BLOGSPOT.COM Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te kolorki super razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki, u mnie niebawem też post o pazurkach :)
    POZDRAWIAM , MALWA

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączanie :) Kolorki pięknie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !