Wyniki rozdania

czwartek, 7 lipca 2016 15 komentarzy


Cześć kochani przepraszam za moją nieobecność, ale bardzo dużo się u mnie dzieję, spowodowane jest to nową sytuacją życiową której ja i mój narzeczony powoli się uczymy ; ) ale o tym, może kiedyś napiszę wam oddzielną notkę ; * 

Dziś przychodzę do was z wynikami konkursu, jaki był zorganizowany z okazji 33 tysięcy wyświetleń mojego bloga. W rozdaniu brały udział 32 osoby, co dla mnie było dużym zaskoczeniem ale ciesze się, że konkurs tak bardzo was zachęcił ; ) 




Nie będę Was już dłużej trzymać z niepewności ! KONKURS WYGRYWA :  SANDRAXBLOG !!!
Serdecznie Ci gratuluję, wysłałam już maila z wiadomością do szczęśliwej zwyciężczyni, jeśli jednak w ciągu trzech dni nie dostanę danych do wysyłki nagrodę wyślę do kolejnej wylosowanej osoby ; )

 
 
Dziękuję wam wszystkim za udział w konkursie ; ) piszcie w komentarzach czy chcielibyście jeszcze kiedyś takie rozdanie, buziaczki ; **


Komentarze

  1. Zazdroszczę, ale gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog, zostanę tu na dłużej. Szkoda, że nie zdążyłam na rozdanie, ale może innym razem:) Gratulację dla Zwyciężczyni :)

    Zapraszam do mnie, może znajdziesz tam coś ciekawego dla siebie :)
    http://passionapartoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :)
    Mnie zauroczyły te zdjęcia <3 Musze kupic takie kule :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zglosila sie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój narzeczony wie, że zajmujesz się takimi "głupotkami"? (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam takie kule, są mega i nadają klimat wieczorami :) zdjęcia świetne! Gratuluje :) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam https://pannakblog.wordpress.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu zniknęłaś z bloga? :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us