Nowa zabawka / Huawei P8 Lite

wtorek, 9 sierpnia 2016 6 komentarzy


Po dwóch latach męczarni z Samsungiem Galaxy Core Plus moge w końcu normalnie używać internetu i aplikacji w telefonie. Wybrałam model Huawei P8 Lite co prawda miałam do wyboru inne telefony ale nie chciałam żadnego innego tylko ten ; p




Dane techniczne telefonu : 

  • Pamięć wewnętrzna 16 GB
  • Dotykowy wyświetlacz 5 cali IPS 1280x720
  • Procesor ośmiordzeniowy 1,2 GHz i 2 GB pamięci RAM
  • Główny aparat fotograficzny 13 Mpix oraz przedni 5 Mpix
  • Telefon obsługuje DUAL SIM (zamiast karty pamięci można zainstalować drugą kartę SIM w standardzie Nano).

Oczywiście jeśli mnie dobrze znacie to z czego mogę cieszyć się najbardziej ? ; ) No z tego, że jest dobry aparat w tym modelu telefonu, 13 z tyłu i 5 z przodu. Jakość zdjęć ? G E N I A L N A , nie doporównania z moim poprzednim telefonem. Jestem mega zadowolona z jego zakupu ! 




Co znajduje się w zestawie do telefonu :










Jedynym minusem jak dla mnie było to, że nie ma takiego menu jak w samsungu do którego byłam przyzwyczajona ale w sumie po tygodniu używania go można się przyzwyczaić i powiem, że jest nawet łatwiej bo wystarczy przesunąć palcem po ekranie i otwiera się nam menu .




Posiada któraś z was ten model telefonu ? Jesteście zadowolone ? Jakie są wasze opinie na jego temat i na temat marki Huawei ? Ja wam życzę miłego dzionka ; ))


Komentarze

  1. Wygląda fajnie, ja mam Samsunga Galaxy Note 4 i go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam same Samsungi od dośc dłuższego czas więc teraz wybrałam coś innego ; )

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie nowe zabaweczki:).Taka niby mała rzecz a cieszy strasznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam jakiegoś nowego telefonu, który mnie całkowicie zadowoli :D mam sony m2 i powiem tyle ze zadowolona jestem i wylacznie z tego ze robi dobre zdjęcia tylnią kamerką :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam również Huawei-a,ale tego nowszego P9 lite ;) i jestem z niego bardzo zadowolona,zwłaszcza,że na prawdę ma bardzo dobry aparat i sprawdził mi się już na wyjeździe,więc już aparat jest zbędny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !