Nowe zapachy od Aril - czyli czego używam w mieszkaniu

środa, 24 sierpnia 2016 4 komentarze
Otóż stwierdziłam, że skoro jeszcze nie jestem mamuśką na pełnym etacie to mogę jeszcze przez kilka miesięcy poprowadzić bloga. Wczoraj dostałam miłą wiadomość ( zresztą nie tylko wczoraj ) czy wrócę na bloga bo brakuje moich wpisów, które tak dobrze się czytało. Miło było i jest czytać takie słowa od was, że jednak moja praca nie szła na marne, że byliście i mam nadzieję, że będziecie jeszcze trochę ze mną. D Z I Ę K U J Ę ! 

Przechodząc do dzisiejszego tematu wpisu " Nowe zapachy od Aril " jestem zwolenniczką używania zapachów w sprayu w mieszkaniu. Od razu w domu staje się lepszy, przyjemniejszy zapach. Posiadam dwie wersje zapachowe - kwiatową i morską. 





Wiadomo jak uwielbiam zapach świeżych kwiatów, ale za to mój ukochany ich nie znosi. Co mi pozostaje ? Jak jestem sama w domu to psikam wszędzie różowym zapachem, a jak przychodzi pan narzeczony to idzie w ruch pojemnik niebieski. Ale są plusy, jakie ? A takie że w ciągu dnia mam dwa zapachy do wąchania hehe.





A może wy też używacie sprayów zapachowych ? A może lubicie inne sposoby na świeży zapach w domu ? Podzielcie się swoim zdaniem. Buziaki ; *



 

Komentarze

  1. Ja używam sprayów :D obecnie mam takie duże opakowanie z Pachnącej Szafy. Ciągle jest i jest, i się nie kończy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki automatyczny psik z glade i psika co 36 minut :) aktualnie mam zapach świeżego prania, ale wymieniam go czasami z bzem, albo japońskim ogrodem. Do tego często palę woski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam coś w stylu "rajska plaża", nie pamiętam dokładnie jakiej firmy, ale pachnie pięknie.

    Zapraszam do mnie na post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. różowy wypróbowałam - piękny;) teraz czas na błękitny
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us