Test pędzla do podkładu - chiński puchacz

piątek, 26 sierpnia 2016 3 komentarze

 Jak dotąd używałam gąbeczki do nakładania podkładu, jednak jakiś czas temu chciałam spróbować czegoś innego. Powiedziałam, że zainwestuje w pędzel do podkładu jednak jakoś poszło to w zapomnienie.. Teraz jak dobrze wiecie nie myślę o tym czego używam do malowania się, robię szybki makijaż i idę do codziennych obowiązków i szukania rzeczy dla maleństwa ; ) 


Jednak kilka dni temu moja siostra zapytała czy nie zrobiłybyśmy wymiany ? Ja użyczę jej gąbeczki a ona mi pędzla ; ) Zgodziłam się z przyjemnością bo jak już wcześniej pisałam chciałam wypróbować jak będzie mi się pracować z pędzlem. Uzyłam dziś go do zrobienia makijazu i już od pierwszego użycia jestem w nim zakochana !  O wiele lepiej nakłada mi się podkład za pomocą pędzla niż gąbeczki, natomiast moja siostra polubiła się bardzo z gąbeczką, z czego jesteśmy oby dwie zadowolone bo posiadamy nowe gadżety w swoich kosmetyczkach ; )

Niestety skończył mi się podkład ten na dole ze zdjecia, kupiłam go na promocji w Rossmannie a teraz poprostu mnie na niego nie stać a siostra podsunęła mi pomysł, żebym zamówiła go przez internet bo wyjdzie taniej niż w sklepie. Dlatego mam do was prosbę napiszcie mi z jakiś drogerii zamawiacie podkłady lub inne kosmetyki ? Bede wam bardzo wdzięczna, pozdrawiam ! ; )





Zapraszam was także na mój profil na Instagramie ; ) tam możecie mnie śledzić na bieżąco ; *




Komentarze

  1. U mnie tylko i wyłącznie gąbeczka, mam świetny pędzel do podkładu/pudru ale jakoś nie podoba mi się efekt końcowy :)
    A jeśli chodzi o drogerie online to polecam ezebra.pl lub ekobieca.pl świetne ceny, obsługa fantastyczna, wszystko bardzo dobrze zapakowane.
    Od siebie raczej nie polecam cocolita.pl bo jak zamówiłam podkład i bazę, to bez żadnego zabezpieczenia były luzem wrzucony do koperty :/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! jak widać co chińskie nie zawsze musi być złe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często zamawiam kosmetyki z e-zebra albo minti shop :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us