L'oreal Paris True Match / N2

czwartek, 8 września 2016 4 komentarze


Zaczynam testowanie nowego podkładu L'oreal True Match, poprzedni Infallible skończył się a był mega dobry dla mnie. Jednak ostatnio przez ciąże mam skórę twarzy bardzo wrażliwą i pojawiają się wypryski. Aby je zakryć poszukałam lepszy podkład - matowy, który na prawdę dobrze kryje. 




Kilka słów od producenta :



Teraz nie mogę wam za wiele powiedzieć o jego konsystencji i o tym jak mi się go używa. Ale za kilka tygodni na pewno napiszę obszerniejszą notkę na jego temat ; )






Komentarze

  1. miłego testowania! ja jestem wierna swojej marce revlon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polubiłam L'oreal i nie zamienie na żadna inną ; )

      Usuń
  2. Kiedyś się nad nim zastanawiałam jednak siostra stwierdziła,że dla cery suchej będzie strzałem w kolano

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us