Sierpień / wrzesień na zdjęciach

piątek, 30 września 2016 6 komentarzy
Zapomniałam jak to jest dodawać posty o zdjęciach miesiąca.. a tak się złożyło, że dawno nie było takiego rodzaju wpisu dlatego połączyłam najlepsze zdjęcia z sierpnia i września. Miłego oglądania ; )



Selfie / Zmiany na blogu / Wieczorny klimat / Słonecznik - smak dzieciństwa

Weselnie / Chwila relaksu / Poranna niespodzianka od narzeczonego / Cotton balls 


Kawusia u rodziców / Spodnie / Selfie / Nowy podkład L'oreal 


Skrzyneczka / Kwiaty z działeczki / Wrześniowa kartka z kalendarza / Ciastko francuskie 


Test pędzla / Monte ( moje ulubione ) / Kule serowe / Soczek dla mamusi 


Komentarze

  1. Świetne zdjęcia!.Moje kulki też już wyciągnęłam,jednak jesienią i zimą najlepiej umilają wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie miksy zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pochwalisz się co upolowalas na promocjach w rossmanie?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us