Akcja " Piękna jesienią " - paznokcie

poniedziałek, 31 października 2016 56 komentarzy
Przeglądając ostatnio blogi, natrafiłam na blog Karoliny, zapewne ją kojarzycie ze słynnej blogosfery ; ) postanowiłam, że i tak pokończyły mi się pomysły na notki to czemu nie wziąć udziału w jej akcji i pisać dla was notki, takie jak u niej w regulaminie..  

Akcja tematyczna to " Piękna jesienią "  mamy parę terminów i tytułów notek z którymi się wami podzielę tu na blogu. Jeśli również chciałybyście wziąć udział w akcji serdecznie zapraszam na bloga Karoli gdzie znajdziecie regulamin i zasady akcji. Na koniec musimy zrobić podsumowanie wszystkich postów tematycznych a jego autorka wybierze najlepsze i nagrodzi ! 





Chyba nie muszę wam opisywać jak wyglądają ostatnie jesienne dni, szaro, buro, nie chce się wychodzić z domu, najchętniej byśmy zostały pod ciepłym kocem z kubkiem ulubionej herbaty ; ) ale ale pomimo tej szarugi panującej za oknem możemy się ożywić robić manicure ! Dziś pokaże wam jakie ja lubię kolory paznokci w jesienne dni. 





Ciemne, nie koniecznie aż tak bardzo.. Nigdy nie lubiłam odcieni czerni czy mocnego brązu.. wolałam jakieś ciut żywsze kolory. Szarości, niebieski, bordo, beż na takie właśnie kolory stawiam ! Paznokcie staram się malować raz w tygodniu, no chyba, że coś mi odpryśnie i wygląda nie estetycznie - wtedy to aż prosi się aby zmienić kolor i nadać im nowego wyglądu. 




Jesienią możemy również postawić na pastele i na jasne, żywe kolory ! Nikt nie powiedział, że w tą porę roku trzeba malować pazurki na ciemne lub ponure kolory. Jeśli lubicie żywsze, letnie barwy to czemu by nie zaszaleć ? Może i ponura jesień okaże się lepsza ? ; )







Jestem ciekawa jakich wy kolorów lakierów używacie właśnie jesienią ? Wolicie ciemne kolory czy jaśniejsze ? na wasze odpowiedzi czekam w komentarzach pod postem ; ) 



Komentarze

  1. jesień kojarzy mi się z ciemniejszymi kolorami, ale nie zdążyłam ich jeszcze kupić :D od czerwca używam hybryd i powoli sobie kompletuje co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko kupisz w swoim czasie i będziesz miała piękną kolekcję ; ) pozdrawiam

      Usuń
  2. ja od jakiegoś czasu używam lakierów hybrydowych i nie wyobrażam sobie już bez nich życia :) a co do jesiennych kolorów to w ten czas lubię coś pod nude, brąz , bordo też ostatnio bardzo mi wpadł w oko :)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety musiałam zrezygnować z robienia hybryd ale na pewno do nich wróce ; )

      Usuń
  3. Bardziej podoba mi się zestaw numer jeden czyli szarości i nude ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wole bardziej takie szarości niż jasne na jesień ; )

      Usuń
  4. Ja jesienią najchętniej sięgam po coś ciemniejszego. COś w stylu tego lakieru Revers :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przez ostatnie tygodnie nosiłam bardzo jasne, delikatne kolory na paznokciach, dlatego teraz stawiam na nieco mocniejsze kolory- obecnie mam ciemną czerwień i czerń na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kusze się na czerń, nigdy nie lubiłam czarnych paznokci ale myślę nad jakimś wzorkiem dodatkowo i może efekt końcowy będzie mi się podobał ; )

      Usuń
  6. Bardzo lubię ten beżowy odcień Rimmela, ogólnie serię Rita Ora uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze wybieram kolor taki jaki mam ostatnio nastrój ;) Więc nie mam podziału, że jesienią ciemne, latem jasne itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też świetny pomysł ; ) nieraz też tak robię

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja bezbarwny nadkładam na kolor ; ) jest lepszy efekt

      Usuń
  9. Wszystkie kolorki są piękne, ale mogą uwagę przykuł ten "BIG" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze ? Nie miałam go jeszcze na paznokciach hihi muszę go wypróbować w końcu ; )

      Usuń
  10. Ja jesienią najczęściej stawiam na ciemniejsze kolory. W szczególności lubię kolor burgundowy, bordowy, brązowy, granatowy i ciemniejszy nude. W ostatnim poście na blogu pokazywałam także lakier hybrydowy od VICTORIA VYNN w kolorze khaki, też bardzo fajny kolor na jesień :)
    Buziaki :* :*

    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kolory! :) Ja dopiero zaczęłam orientować się o co chodzi w akcji Karoliny, jak już na dobre się rozkręciła :D Wzięłabym udział, ale teraz to już mija się z celem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się trochę spóźniłam ale nadrabiam wszystko jak mogę ; )) dwa tematy mnie ominęły i już do nich nie wracałam !

      Usuń
  12. Śliczne odcienie !
    Bardzo ciekawy wpis:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o takiej akcji :) świetne kolory lakierów :) Ja na paznokciach lubię nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz poczytać o tej akcji i wziąć udział ; )

      Usuń
  14. Kolor lakieru z Revers bardzo mi się podoba :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jesienia bardziej stawiam na nudowe kolorki, ciemniejsze ale czasami lubię zaszaleć i zrobić coś jaśniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wole też ciemniejsze jakieś szarości, niebieskie, ewentualnie róż ciemny ; )

      Usuń
  16. Kolorki na jesień bardzo fajnie dobrane :* :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorki lakierów zdecydowanie subtelne i delikatne,zupełna odmiana niż u mnie.
    Bardzo fajnie tu u Ciebie.
    Zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam pastele na paznokciach!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie zawsze standardowo czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co nałoże czerwony kolor to zawsze mi się złamie któryś paznokieć, już któryś raz z kolei tak mi się stało i raczej unikam tego koloru ; )

      Usuń
  20. Jesienią wybieram wszelkiego rodzaju burgundy, czerwienie fiolety :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Rain rain... uwielbiam :)
    PS: Ja też mam na imię Aneta i też mieszkam w kuj-pom :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. zazwyczaj jesienią używałam ciemniejszych kolorów, jednak w tym roku do jesiennej palety dodałam jeszcze pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie pudrowe wolę zdecydowanie na wiosne i lato ale na jesienne dni teraz nieraz mozna trochę ozywić ; )

      Usuń
  23. Jeśli chodzi o jesień i kolory na paznokciach to uwielbiam butelkową zieleń i bordo!:)
    Kupię sobie niedługo bazę i top bo właśnie mi się skończyły i zrobię hybrydkę:)
    Pozdrawiam i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butelkowa zieleń jest ostatnio widze hitem wśród lakierów ; ) Musiałabym ją wypróbować, również pozdrawiam !

      Usuń
  24. Brazy, szarosci, czerwienie - te kolory uwielbiam <3 :) Rimmel cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za czerwienią jakoś nie przepadam, ale mam ją u siebie w kolekcji hihi

      Usuń
  25. Ten szary kolor z błękitem to poezja <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne i zadbane paznokcie to dla mnie ważna rzecz. Jesienią głównie używam ciemnych i mocnych kolorów typu czerń, bordo czy kobalt :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Szklane pilniczki to najlepsze pilniczki jakie kiedykolwiek używałam. Swojego nie oddam za nic na świecie xD

    www.ka-karmelizovana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja z kolei lubię ciemne paznokcie, no i czerwień klasyczną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us