CleanHands - antybakteryjny żel do rąk

środa, 26 października 2016 31 komentarzy


Używacie żeli do rąk bez użycia wody ? Jeśli nie to zachęcam do przeczytania dzisiejszej notki na temat odkrytego przeze mnie żelu CleanHands ; ) Powiem szczerze, że ten produkt jest bardzo przydatny wtedy kiedy mam strasznie suche i szorstkie ręce lub po prostu wtedy kiedy gdzieś idę i coś jem i kleją mi się dłonie, lub w przypadku gdy się niechcący ubrudzę. 

Antybakteryjny żel ma działanie bakteriobójcze i przeznaczony jest do dezynfekcji rąk, usuwa 99,9 % bakterii, posiada w swoim składzie aloes i prowitaminę B5.






Sposób użycia ; 

Rozprowadzamy na dłonie niewielką ilość ( ok. 3ml  ) żelu po czym wsmarowujemy go w ręce. Możecie mieć wrażenie jakbyście myły ręce zwykłą wodą, oto właśnie chodzi ; ) Nie lubię jak żele się ciężko wciera w skórę bo trzeba długo czekać aż się wchłoną. Czynność należy powtórzyć przynajmniej dwa razy dziennie jesli chcecie pozbyć się bakterii, ja natomiast używam go tylko w ostateczności ; ) Nie mozna nanosić żelu na uszkodzoną lub podrażnią skórę dłoni. 

 


 


Jeśli przekonałam was do tego produktu możecie go znaleźć w każdej drogerii ale najczęściej dostępny jest w Rossmannie, 30 ml , koszt - 3,99 zł.

Piszcie czy was zaciekawiłam tym produktem i czy wy używacie żeli antybakteryjnych ; )

Komentarze

  1. Lubię ten żel. Jest częstym gościem w mojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam antybakteryjne żele do rąk ;) W lecie mam zawsze go przy sobie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również używam żelu tej firmy tylko wersji z borówką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze mam taki żel w torebce, najbardziej lubię te bath&body works, za piękne zapachy ;) obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę tego żelu Twojego a juz druga osoba o nim mi pisze ; ) Dziękuję

      Usuń
  5. Mam go zawsze przy sobie w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Mąż bardzo polubił się z tym żelem. Nie dość, że działa to jeszcze nawet przyjemnie pachnie ;) Zawsze w koszyku ląduje największa pojemność :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wersję z aloesem a było jeszcze kilka innych zapachów , pięknie pachną ; )

      Usuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z takim żelem :) Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę świetny jeśli nie mamy pod ręką wody ; )

      Usuń
  8. niezastąpiony produkt do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej ; ) mam go zawsze pod ręką jak jestem poza domem

      Usuń
  9. Używam w podróży, kiedy ciężko o kran z ciepłą wodą i mydłem :)
    Świetny wynalazek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uzywam takich z Bath and BOdy works, są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę tego typu żel w tubie. Zazwyczaj jest to opakowanie z dozownikiem. Nie używałam takiego, ale kto wie, jak gdzieś mi się rzuci w oczy, to chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam z dozownikiem bo jest łatwiejszy w aplikowaniu ale niestety z tej firmy nie było .. ; )

      Usuń
  12. Zawsze chciałam mieć taki'kremik antybakteryjny' muszę go zakupić, tymbardziej teraz kiedy tyle 'latam' po tramwajach w Poznaniu :D
    POZDRAWIAM,
    Malwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godny polecenia ; ) i kupna oczywiście

      Usuń
  13. miałam go kiedyś, w sumie chyba nadal gdzieś leży, ja jakoś zawsze o nim zapominam i nie korzystam z niego często :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam Carex. Często po niego sięgam, gdy jeżdżę komunikacją miejską itp. :) Muszę wypróbować ten, bo jest dużo tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki żel czasem bardzo się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny produkt, przy kolejnej wizycie w Rossmanie muszę się w niego zaopatrzyć, przy dzieciach taki krem na pewno mi się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. używam produktów tej marki i mam kilka tych żeli do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że takie żele są idealne w podróży. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam go nigdzie, ale słyszałam o nim dość dobre opinie.
    Częściej używam raczej kremu do rąk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us