Moje ulubione profile na Instagramie cz. II

piątek, 28 października 2016 39 komentarzy


Jak sam tytuł wskazuje dziś chce się z wami podzielić moimi ulubionymi profilami na Instagramie . Każda z nas posiada tam na pewno konto, dodajemy mnóstwo zdjęć, zaczynając od selfie kończąc na domowym spa.. Ja dla was przygotowałam te profile, które odwiedzam nałogowo wtedy kiedy zaloguje się na swoje konto na Ig. 

Przedstawiam wam pięć dziewczyn, które swoi zdjęciami, pozytywną energią, chęcią dzielenia się radami, pokazywaniem kosmetyków, minimalizmem potrafią poprawić mój nastrój tymi zdjęciami. Nie znam ich osobiście ale baaardzo lubię przesiadywać na ich stronach ; ) 



Joanna, dziewczyna lubiąca podróże, wystrój wnętrz, modę, makijaż. uwielbiam jej zdjęcia z codziennego życia, wszystko dopracowane co do szczegółu. Na jej profil wchodzę kilka razy w ciągu dnia ; ) 




2. @pozytywna28

Agata, pozytywnie nastawiona do życia, blogerka. Prezentuje nowości kosmetyczne, modowe, gadżety codziennego użytku. Najbardziej lubię w niej tą pozytywną energię, którą obdarza ludzi wokół siebie. Jest wspaniałą osobą ! 





3.  @odrobinakobiecosci

Karolina, youtuberka i blogerka, lubiąca kosmetyki i lifestyle. Na jej profilu możecie zauważyć przewagę koloru pudrowego różu, który od razu przyciąga uwagę na zdjęcia. Pochwalę się, że wygrałam u niej jeden z konkursów i dostałam piękną paczuszkę kosmetyków ; )





4. @agnieszkabloguje

Agnieszka, blogerka kosmetyczna, jej hobby to makijaże i nowinki kosmetyczne. Na swoim profilu pokazuje jak spędza czas w ciągu dnia oraz czego używa do codziennego makijażu twarzy. Jej makijaże są fenomenalne, jeśli jeszcze nie widzieliście jej profilu to pora to nadrobić ! ; )





5. @minimalniee

Kasia, blogerka. Co mnie u niej zachwyca ? Przepiękne zdjęcia związane zawsze z daną tematyką. Prostota, jasność i minimalizm to zdecydowanie przeważa w jej zdjęciach, w które mogłabym wpatrywać się godzinami. Wydaję się być miłą i przyjazną osóbką. U siebie na profilu pokazuje kosmetyki, świece, manicure i wiele innych ciekawych rzeczy oddaje się w całości temu co robi. 





A na koniec macie mój profil, niestety ze zdjęciami do dziewczyn nie mam się co porównywać bo ich są zrobione perfekcyjnie ale i ja uczę się cały czas jak robić dobre zdjęcia i kto wie, może za jakiś czas mi się uda ; )





Znacie dziewczyny, których profile wam pokazałam ? Piszcie w komentarzach jestem bardzo ciekawa, buziaczki i miłego dnia ! 


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Asia szkoda, że nie prowadzi bloga tylko instablog ale i tak uwielbiam jej zdjęcia ; )

      Usuń
  2. Bardzo mi miło, że mogłam znaleźć się w tym zacnym gronie :* Dziękuję Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ; * masz świetny profil i bardzo lubię na niego wchodzić, więc musiałaś sie tu znaleźć ; )

      Usuń
  3. też uwielbiam Instagram, na pewno zerknę na profile dziewczyn, których nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko dwa Instagramowe profile z Twojej listy :) Agnieszkę i Kasię. Obie dziewczyny znam też na żywo :) Przy okazji zapraszam też na mojego Instagrama :D @blankitablog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, że znasz je na żywo ; ) też bardzo bym chciała może na jakimś spotkaniu mi się uda ; )

      Usuń
  5. Uwielbiam poznawać nowe profile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ; ) dlatego tyle tam przesiaduję hihi

      Usuń
  6. Wszystkie znam i też bardzo lubię !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Instagram, tez mam swój profil (@sarowly) także dodam Cię jak coś ;)
    Bardziej lubię przeglądać profile o podróżach albo fotografii ale te co pokazałaś też bardzi ciekawe. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, odwdzięczam się za każdą obserwację :)
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; ) dziewczyny mają super zdjęcia i pokazują to co lubią najbardziej a można czerpać od nich dużo inspiracji do nowych zdjęć ; )

      Usuń
  8. Część z profili obserwuję, a niektórych nie znam, więc chętnie zajarzę do dziewczyn. Jestem wielką fanką instagrama i wciąż szukam jakichś inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, mogłabym przesiadać tam godzinami ; )

      Usuń
  9. chyba nie znam żadnej z wymienionych pań z insta:) ale zaraz je obczaję:) a Ciebie obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie :D zerknę tam gdzie mnie nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj nie znam tych dziewczyn, ale teraz mogę sobie zerknąć ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę koniecznie zajrzeć na te profile :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. uuu a szkoda, ale zawsze możesz to nadrobić ; )

      Usuń
  14. Nie znałam tych profili, ale po obejrzeniu mogę stwierdzić, że są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ; ) na prawdę warto podzielenia się z innymi ich świetnymi zdjęciami

      Usuń
  15. Znam wszystkie te profile, często zaglądam. U Ciebie też zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Uuu szkoda, ale zawsze można to nadrobić ; )

      Usuń
  17. Ojej, ale mi miło! Bardzo dziękuję za cudowne słowa!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam wszystkie profile i również chętnie do nich zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba każdy z tych profili kiedyś odwiedziłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us