Nowe oferty Biedronki - co warto kupić ?

czwartek, 20 października 2016 13 komentarzy
Dziś przychodzę do was z postem o tym co warto kupić z nowych ofert w Biedronce ! Codziennie no może co kilka dni przeglądam nowe gazetki z marketów, korzystam przy tym z aplikacji Blix, którą możecie pobrać na swoje tablety, laptopy i telefony i być na bieżąco z nowymi ofertami. Żeby nie przeciągać dłużej zapraszam was do obejrzenia moich poniższych propozycji ; ) 


1. Kubek wełna 


Rok temu pojawiły się po raz pierwszy w Biedronce kubki z motywem wełny. Pamiętam, że zaraz na Instagramie wybuchła fala zdjęć z tymi kubeczkami w roli głównej. Pomyślałam wtedy, że nie będę kupować kolejnego kubka bo i tak miałam ich dość sporo, ale będąc w markecie urzekły mnie od razu. W swojej kolekcji mam różowy taki kubeczek. Kto wie może i teraz się zaopatrzę w jeszcze jeden ; )


2. Formy silikonowe



Na pewno zainwestuję pieniądze w jedną z foremek silikonowych - formę do muffinek. Łatwe i praktyczne wyciąganie, szybkie do umycia. Może posiadacie takie w swojej kuchni ? 

3. Drewniana szafka z szufladami 

 


Marzenie ! Teraz go nie spełnię bo w łazience stoi już jedna duża komoda ale jeśli będziemy zmieniac mieszkanie to na pewno kupię taka szafkę. Do tego te piękne kosze skradły moje serce ♥

4. Lustro kosmetyczne 

 


Oczywiście to co musi mieć każda kobieta, na toaletce, w łazience, na korytarzu, w pokoju - lustro ! Ja gdy szukałam swojego nie mogłam znaleźć idealnego, mam takie same tylko, że różowe, jak chciałam białe to nie było.. jak pech to pech ;p Nie będę teraz kupować nowego ale jeśli wy jeszcze takiego nie macie to lećcie i kupujcie. Polecam !  

5. Nawilżacz powietrza 

 

Polecam ! najlepsze co może być. Nawilżacz pojawi się co jakiś czas w asortymencie Biedronki, ja kupiłam go zaraz po wprowadzeniu się do mieszkania, najlepiej sprawdza si zimą. Nie żałuję tego zakupu.

6. Szlafrok damski lub męski 



W to na pewno będę musiała się zaopatrzyć. Cieplutki, miękki szlafrok przyda mi się jak będę wybierać się do szpitala na porodówkę. Przynajmniej nie zmarznę ; )


7. Firana gotowa 

 

Na tą firankę czekałam dość długo, bo pojawiają się raz na ruski rok, ale jest już dostępna. Przydałyby mi się ze dwie takie - bielutkie. Już mam wizję z tymi firankami ; )


I koniec mojej listy rzeczy, które według mnie warto kupić w Biedronce, piszcie czy macie coś z tych rzeczu u siebie lub czy byście coś chciały mieć. Pozdrawiam ! ; )

Komentarze

  1. Mam tą szafkę drewnianą, kupiłam chyba z 3 lata temu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek suuper!
    Ja lubię Biedronkę właśnie za to, że często wrzucają do swojej oferty fajne i (co najlepsze) NIEDROGIE rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie mam dostepu do Biedronki. Taku kubek sweterkowy bym sobie chetnie kupila .. meżowi do pracy też :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, zaciekawiłaś mnie tym nawilżaczem powietrza, bo zimą rzadko odkręcam grzejnik ze względu na to że mocno wysusza powietrze, a przy okazji i moje gardło :/ Tylko w sumie grzejnik mam ukryty pod biurkiem ( wynajmuje mieszkanie i niestety nigdzie indziej nie można go przesunąć bo jest dokręcany) więc raczej średni sens bo wszystko "szłoby" w stolik :/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne produkty , ciekawy blog :)
    czekam na więcej kochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kubek , super się prezentuje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post i pobrałam apke by być na bieżąco :D
    Pozdrawiam
    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Och dawno nje byłam w Biedronce bo w Stanach jej niestety nie ma ;) podoba mi się szlafrok i kubki. Kupiłam z resztą kiedys bardzo podobny w Pl

    OdpowiedzUsuń
  9. mam koszulę nocną z biedronki,jestem z niej bardzo zadowolona,świetnie mi się w niej śpi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !