Recenzja odżywki do paznokci firmy - BELL

niedziela, 23 października 2016 21 komentarzy


Dziś przychodzę do was z postem na temat recenzji odżywki do utwardzania paznokci z firmy Bell. Co mogę powiedzieć o stanie moich paznokci ? Jak robiłam hybrydy to wiadomo paznokcie wyglądały zawsze ładnie i zadbanie.. niestety odkąd jestem w ciąży musiałam zrezygnować z robienia ich, ponieważ źle znosiłam promieniowanie lampy UV. Nie pozostało mi nic innego jak zwykłe lakiery, które nie są tak trwałe jak hybryda. Nie okłamujmy się, który lakier wytrzyma 3 tygodnie na paznokciach bez poprawek ? Chyba żaden. A odkąd zaczęłam malować sama paznokcie strasznie mi się zaczęły rozdwajać, nie łamały się aż tak bardzo bo rosły nawet szybko w porównaniu do czasów przed hybrydami.. Jednak chciałam je dodatkowo czymś wzmocnić.. 




Odżywkę z firmy Bell możecie znaleźć teraz w Biedronce w szafie z produktami tej firmy. Zaciekawiła mnie bardzo i jest nawet w atrakcyjnej cenie, dlatego kupiłam i zaczęłam stosować. Używałam ją jako bazę pod lakier i po nałożeniu lakieru jako warstwę ochronną przed ścieraniem, zarysowaniem i odpryskiwaniem lakieru. Czy jestem zadowolona ? Po tygodniu stosowania jestem na p l u s, łatwo się nią nakłada, pędzelek jest szeroki co na prawdę ułatwia równomierną aplikację odżywki. Szybko wysycha co u mnie jest kolejnym atutem bo nie lubię zbyt długo czekać aż wyschnie i będę mogła nałożyć lakier. Nadaję paznokciom intensywny połysk i nie musiałam już używać lakieru bezbarwnego na kolor który położyłam. 
Jak dla mnie produkt godny polecenia ! 







Odżywka Stop Breaking jest wskazana na ;
- łamliwe, pękające i rozdawające się paznokcie
- poprawia stan paznokcia 
- zapobiega łamaniu i wzmacnia
- utwardza płytkę paznokcia
- rezultaty widać po regularnym stosowaniu



Jej dodatkowe zastosowania to;
- wygładzająca baza, która zapewnia łatwą i równomierną aplikację lakieru
- chroni płytkę przed żółknięciem, plamami i odbarwieniem
- odżywka o wysokim połysku - upiększa paznokcie 
- warstwa wierzchnia nadaje intensywny połysk
- zabezpiecza lakier przed ścieraniem, zarysowaniami, odpryskiwaniem

9g - 7.99 zł, sklep ; Biedronka 

P O L E C A M  zakup tego produktu jeśli szukacie czegoś dobrego do utwardzenia paznokci ; ) Ja jestem bardzo zadowolona. 


Komentarze

  1. pierwszy raz spotykam się z tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie zakupić sobie odżywkę do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdy nie robiłam żeli używałam odżywki 8w1 z eveline, bardzo dobra tez polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam jej ale potem strasznie bolały mnie paznokcie i przestałam..

      Usuń
  4. Widziałam niedawno tą odżywkę, ale się nie skusiłam, teraz wiem, że muszę migiem pobiec do sklepu i ją kupić ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się nie skusić na nią ; )

      Usuń
  5. Nie testowałam tej odżywki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hzz.. skoro polecasz... trzeba będzie przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, chyba polece po to bo moje paznokcie przechodza kryzys :( :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna jeśli chodzi o utwardzenie paznokci ; )

      Usuń
  8. Póki mam hybrydy, nie muszę już testować póki co takich produktów :)
    Ale pewnie przyjdzie ten moment, że je ściągnę i będę musiała je ratować .

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam odżywki do paznokci, ale tej akurat nie znam :) u mnie najlepiej sprawdza się utwardzająca z Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam produkty marki Seche o których pisałam ostatnio u siebie, są super, a mam porównanie bo przetestowałam już wiele produktów tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, a mpze Pani napisac jak stosowac ta odzywke? Nie ma przy niej żadnej instrukcji :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam pierwszą warstwę jako bazę pod lakier, następnie maluje paznokcie na wybrany kolor, czekam aż wyschną i nadkładam kolejną warstwę odżywki; ) Pozdrawiam

      Usuń
  12. dziś zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, tylko dlaczego po swoich komentarzach wstawia ;)? Taka nabiera nie jest korzystna, bowiem sugeruje to, że zciemniasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bardzo nie rozumiem twojego komentarza ;)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us