Zakochaj się w jesieni : Zainspiruj się / Moje sposoby na jesienne wieczory

wtorek, 18 października 2016 6 komentarzy


Witam kochani po dłuższej przerwie, dlaczego piszę dzisiejszy post ? Ostatnio natrafiłam na blogi kilku dziewczyn, które pisały o tym jak zakochać się w jesieni.. Postanowiłam, że opublikuję post na temat moich sposobów na jesienne wieczory. Każdy z nas spędza jesienny czas inaczej. Ja np. ostatnio miałam wielką chandrę ale uratował mnie od niej mój narzeczony, który jest lekiem na wszystko.. Z A C Z Y N A M Y !

 
ŚWIECE I KOC

To już norma przy wieczorach zwłaszcza gdy za oknem szaruga i deszczowo.. nie wyobrażam sobie dnia kiedy nie wezmę ciepłego koca, zapalę świeczkę , którą ostatnio sobie kupiłam zapach kurkumy unosi się teraz w moim mieszkaniu, przepiękny. Pod ciepłym kocem możemy odprężyć się, pomyśleć nad przyszłością, czasem nawet powspominać to co było.. przypomnieć sobie najmilsze chwile spędzone z kimś lub gdzieś.. Zawsze mi to pomaga. 

CIEPŁA HERBATA

U mnie ostatnio królują dwie moje zdecydowanie ulubione herbatki - truskawka z agrestem i żurawinowa. Przepyszne, musicie koniecznie spróbować jeśli ich nie piłyście.. To zdecydowanie najlepszy sposób na spędzanie czasu wieczorami, do tego dobra książka lub ciekawy film i możemy odpłynąć. 

 
  


SERIALE 

Jesienią nadrabiam wszystkie zaległości, teraz mogę już powiedzieć, że jestem na bieżąco z moimi ulubionymi serialami. Jeśli któregoś odcinka nie widziałam odpalam sobie Ipla na tablecie i oglądam.. Wspaniały moment żeby zabić nudne wieczory jak siedzę sama w domu. Polecam ! 

BLOGI, INSTAGRAM, SNAP

Nie może zabraknąć i świata internetowego, uwielbiam przeglądać co nowego słychać na blogach, czerpać inspiracje z nowych zdjęć na Instagramie i odczytywać snapki i słyszeć nowinki z waszego życia. Sama dodaję dużo zdjęć na Ig bo lubię to robić, lubię dzielić się z wami swoimi nowymi ujęciami i patrzec jak wzrastają statystyki na stronie, aż miło robi się na serduszku ; ) 

SPACER

Spacery popołudniowe, wieczorne.. lubiłam w tamtym roku spacerować w pięknym słońcu po parku lecz teraz ? Mogę sobie o tym pomarzyć, pogoda nie rozpieszcza a już nie wspomnę o tym, żeby zachęcała do wyjścia na zewnątrz.. Polska złota jesień ? Na pewno gdzieś u kogoś się pojawiła, niestety nie u mnie i już pewnie nie będzie mi dane wyjść na spacer z jesiennymi złotymi liśćmi pod butami.. Cóż pozostaje mi tylko wspominać stare czasy gdzie było tak pięknie jesienią. 




ZAPISKI 

Może też to robicie albo i nie, wracając na bloga warto zaopatrzyć się w notes gdzie znajda się pomysły na notki, treści postów, burze mózgu.. Ja nie chciałam wszystkiego pisać w moim ulubionym kalendarzu bo i tak jest w nim dużo zapisane..  dlatego kupiłam zwykły zeszyt gdzie zapisuję swoje pomysły.. Oby było ich dużo, żebym nie miała kolejnego zastoju na blogu ; p 

 
   

To tyle o moich sposobach na jesienne wieczory teraz jestem ciekawa jak wyglądają wasze jesienne wieczory, piszcie w komentarzach, do zobaczenia ; )



Komentarze

  1. Deszcz za oknem, w domu zapach kominka, smaczna herbata, ciepły koc, dobra książka.. takie wieczory uwielbiam ;) świetny, inspirujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie to uwielbiam w jesieni! Nic innego tylko to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne pazurki <3

    Jeśli interesuję Cię wzorki na paznokcie to zapraszam TUTAJ

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też staram się jak najbardziej zajmować wieczory, żeby nie myśleć o tej pogodzie.. co chwilę wymyślam jakieś nowe zdobienie moimi semilacami, nadrabiam odcinki seriali i piję ciepłą herbatę pod kocem ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !