Blogi które warto odwiedzić

czwartek, 24 listopada 2016 29 komentarzy

Dziś post z serii "Blogi które warto odwiedzić " postanowiłam podzielić się z Wami sześcioma blogami, które lubię oglądać. Przeglądając mnóstwo blogów na pewno znalazło by się ich więcej, ale spokojnie.. to dopiero pierwsza szóstka moim ulubieńców blogowych na pewno pojawi się jeszcze kilka wpisów na temat ciekawych blogów w sieci. Żeby nie przedłużać chce wam pokazać kogo wybrałam na tzw. pierwszy rzut ;)





Blog Asi poświęcony jest urodzie, poradom i codziennym stylu życia. Bardzo podobają mi się jej wpisy na temat manicure i zdobień. Jej zdjęcia urzekają w każdym szczególe, ma wszystko dopracowane do perfekcji. Wracając do zdobień, jej każdy wykonany manicure mnie strasznie zachwyca, podziwiam dziewczyny, które tak precyzyjnie umieją wykonać takie cudeńka ! ;)



Na ten blog trafiłam przypadkowo kiedy robiłam porządek na blogu i szukałam nowego szablonu i kilku porad blogowych. To dzięki niej tak dużo zrozumiałam co do tego jak prowadzić własną stronkę w sieci. Na jej stronie możemy znaleźć wpisy odnośnie piękna życia, kosmetyków, porad blogowych, linków godnych polecenia i świetnych akcji. 




Agata, dziewczyna która uwielbia koty ! Co w niej lubię ? To, że jest bardzo pomocną osobą jeśli chodzi o zwierzęta, pomaga im jak tylko może poprzez różne fundacje i zbieranie pieniędzy na ich wyleczenie.. Oprócz tego interesuję się kosmetykami. Na blogu znajdziemy recenzję książek, inspiracje i jej codzienność. 



Olga, blogerka która pisze bloga o swoich kosmetykach, modzie i stylu życia. Jej hobby to grafika komputerowa, co można zauważyć po wyglądzie bloga i zdjęć. Co do zdjęć, są one przepiękne, minimalistyczne, zawsze dopasowane do siebie, delikatne.. Są niezwykłą inspiracją dla innych blogerek. 




Magda, kolejna inspiracja, uwielbia kosmetyki i opowiada o tym jak wyglądać pięknie w swojej skórze. Znajdziecie tam też posty na temat życia codziennego i spędzania wolnego czasu. Ja uwielbiam jej wpisy o zakończonym miesiącu tzw. podsumowania ;)



Julia, która oddaje się swoim pasjom jakim są triki makijażowo- urodowe. Jest miłośniczką amerykańskich seriali, kina, lubi podróże i koty. Ma przepiękne zdjęcie nie tylko na blogu ale i na Social Mediach. Jej bloga obserwuję od niedawna a już zaczęłam go lubić. 


Kojarzycie którąś z dziewczyn ? Jestem ciekawa jakie są wasze zdania na temat blogów, które wam poleciłam ; ) Pozdrawiam was cieplutko ♥


Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! :* Rzeczywiście Przegląd miesiąca cieszy się dużym powodzeniem :). Zawsze to jakaś odskocznia od wpisów typowo kosmetycznych, a i staram się polecać ciekawe książki, filmy itp. :). Pozostałe blogi znam i odwiedzam - niezmiernie mi miło, znaleźć się w takim cudownym gronie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie to sama przyjemność odwiedzać Twój blog ; )

      Usuń
  2. Znam dwie pierwsze blogerki i lubię tam zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pozostałe też zachęcam wejść ; )

      Usuń
  3. Znam kilka z tych blogów, na pozostałe chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dziewczyny robią kawał dobrej roboty ;)

      Usuń
  4. Znam wszystkie i bardzo lubię czytać bloga każdej z dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ; )) dziewczyny na pewno się ucieszą, że ich blogi są tak chętnie czytane ;)

      Usuń
  5. Znam kilka, a na resztę chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie takie posty gdyż częsci blogów nie znałam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się robić takie posty co jakiś czas ; )

      Usuń
  7. Kochana, dziękuję! Znaleźć się w tak zacnym gronie to dla mnie zaszczyt :* oczywiście znam wszystkie blogi, które wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odwiedze wszystkie,na pewno sa tak samo fajne jak twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję ; ) są nawet lepsze niż mój hihi

      Usuń
  9. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, lubię ogladac Twojego bloga ; ) więc nie mogło go zabraknąć

      Usuń
  10. Kojarzę dwie dziewczyny, resztę muszę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama wchodzę na niektóre z wymienionych i opisanych przez Ciebie blogów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, trzy z nich znam dobrze, ale reszta to nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt!Blogi dziewczyn są świetne i warte uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana! Dziękuję za umieszczenie mnie w tym zestawieniu obok tak cudownych dziewczyn :) Serce rośnie, gdy ktoś docenia i zauważa Twoją pracę :) Wszystkie inne blogi znam i również regularnie do nich zaglądam :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ; ) lubię Twojego bloga, więc nie mogło go tutaj zabraknąć

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us