Czerń i brokat

wtorek, 29 listopada 2016 27 komentarzy


Niezbyt lubię odcienie czerni na paznokciach.. możecie sobie przypomnieć jak kiedyś pisałam to w notce odnośnie czarnych hybryd bodajże które robiłam na sylwestra ( na dole link do postu )

 Ale jakoś ostatnio chciałam coś zmienić w moich odcieniach lakierów, przełamać się z pastelowych i jasnych kolorów na nieco ciemniejszy.. to chyba ta pogoda i szaruga tak na mnie działa.. zdecydowałam się na czerń z dodatkiem brokatu. Wybrałam lakier z firmy Miss Sporty, czy jestem zadowolona ? T A K a czemu niby mam nie być ? ; ) Lakier łatwo się rozprowadza po płytce, nie rozlewa się na skórki, do pokrycia potrzebne są dwie warstwy.. ma chropowatą powierzchnię, a miałam nadzieję, że jak nałożę lakier bezbarwny to tak nie będzie, ale halo, halo to nie lakier hybrydowy tylko zwykły ! ;p Da się przyzwyczaić, co do trwałości tu duży P L U S.. tydzień i dwa dni. Uwierzycie ? Zero odprysku, zero zadrapania, idealny manicure po tak długim czasie.









Macie jakieś lakiery z Miss Sporty ? Lubicie czerń na paznokciach czy jednak uciekacie od tego odcienia ? Czekam na wasze opinie ; ) Do usłyszenia ! 


Komentarze

  1. Świetny ten kolor <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. super to wygląda :) zostaję z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt na paznokciach bardzo mi się podoba, a jeśli chodzi o czerń, to oczywiście bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czerń noszę baaaardzo rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czas też, ale nie za często ; )

      Usuń
  7. Świetny efekt choć ja osobiście za takimi lakierami nie przepadam,zmywanie jest lekkim koszmarkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. paznokcie wyglądają super:) ja mam hybrydy, ponieważ niestety moje naturalnie szybko się łamią;)

    www.balaczka.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też robiłam hybrydy i to dzięki nim moje paznokcie mają teraz taki wygląd ; ) nie robi się z nimi nic

      Usuń
  9. Piękny ten kolor :) Już go widzę w połączeniu z szarością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jeszcze z szarością go nie łączyłam ; ) dobry pomysł mi podsunęłaś

      Usuń
  10. masz bardzo długie, ładne paznokcie. To Twoje naturalne ? :) podziel się co z nimi robisz, bo moje ostatnio jakieś takie krótkie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to moje naturalne ; ) możesz poczytać sobie post o tym co stosowałam na nie ; *
      http://aneetine.blogspot.com/2016/10/recenzja-odzywkido-paznokci-firmy-bell.html

      Usuń
  11. Ostatnio w swojej kolekcji lakierów znalazłam kilka brokatów, czuję że takie paznokcie znowu powrócą do mody :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko ok, ale jak post zaczyna się błędem ortograficznym to już mam dość, za dużo blogerek za mało pokory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z anonima zawsze łatwiej pisać coś co się nie podoba.. bo po co się podpisać..

      Usuń
  13. Bardzo ładne mani :) Podoba mi się czerń na paznokciach, ale nieczęsto ją noszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us