Gadżet przydatny zimową porą

wtorek, 22 listopada 2016 30 komentarzy

Jesteś zmarźlakiem ? Masz problem z zimnymi dłońmi ? To super, że trafiłeś na mój blog. Dziś pokaże wam gadżet przydatny w zimowe dni - mowa tu o ogrzewaczu do rąk. Ja odkąd pamiętam mam problem z zimnymi rękoma, pomimo tego, że w mieszkaniu ciepło i przyjemnie to moje ręce są zimne jak lód. Ma ktoś tak ? czy jestem sama hihi Nie no chyba nie.. 





Jak działa ten gadżet ? Już wam wyjaśniam :)

Producent piszę aby wygiąć metalową blaszkę, a produkt rozgrzeje się do temperatury około 55 C. Utrzymuje ciepło przez 20-30 minut. W celu ponownego użycia należy wrzucić produkt do wrzątku i gotować przez 3-5 minut. Ogrzewacz jest ponownie gotowy do użytku i ogrzania zziębniętych dłoni poprzez wygięcie blaszki. Produkt do wielokrotnego użytku. 

Stosować wyłącznie zgodnie z przeznaczeniem. Zachować ostrożność przy wyjmowaniu ogrzewacza z wrzątku. Nie stosować na uszkodzonej skórze. W razie uszkodzenia produkt wyrzucić. Jeżeli płyn dostanie się do oczu niezwłocznie przepłukać dużą ilością wody. Nie gryźć ! Jeśli płyn zostanie połknięty niezwłocznie skontaktować się z lekarzem.

Zasady bezpieczeństwa użytkowania 

* Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat
* Nie dziurawić
* Nie podgrzewać w mikrofali
* Nie gotować w czajniku

 






Co myślicie na temat takiego gadżetu ? Miałyście kiedyś taki ogrzewacz czy nie lubicie takich gadżetów ? Podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach ; ) Pozdrawiam ♥

Komentarze

  1. Wow ! nie słyszalam o tym produkcie
    ale jest świetny bardzo przydatny ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo się z nim polubiłam przez te kilka dni ; )

      Usuń
  2. Gdzie kupiłaś? Podoba mi się motyw.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś ogrzewacz,ale moim zdaniem jest to gadżet na raz ;) ale kupiłabym ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego na raz ? ; ) mój jest wielokrotnego użytku wystarczy tylko postępować z instrukcją i można się cieszyć ciągle ciepłem

      Usuń
  4. Kiedyś trafił do mne ogrzewacz z glossyboxa (jeszcze wowczas), niestety problemowe bylo nagrzewanie go i bardzo szybko przestal sprawdzac sie w praktyce; nie mniej gdybym isniala latwiejsza forma nagrzewania, to chetnie bym sie zaopatrzyla w nowy :) Twój jest naprawdę łądny! A odnosnie wlasnie wygladu, piekny blog! Cudne zdjecia i dlatego zostaje na dluzje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa ; ) Cieszę się, że zostajesz na dłużej ♥

      Usuń
  5. Mam gdzieś w domu ten gadżet, fajna opcja na zimne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że komuś jest ciągle zimno hihi

      Usuń
  6. fajna sprawa :D ja uwielbiam termofory tym bardziej że teraz są ładne milutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam termofory ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W tamtym roku taki gadżet miałam i często z niego korzystałam. Niestety po kilkudziesięciu użyciach się popsuł, a w tym roku jeszcze nie sięgnęłam po nowy - na razie temperatury aż tak nie straszyły, może za miesiąc będę zmuszona go kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go pierwszy raz, ale jestem zadowolona i ciekawa ile mi posłuży ; )

      Usuń
  9. Miałam kiedyś taki ogrzewacz i bardzo przyjemna sprawa :) Obecnie mam tylko termofor i w razie potrzeby nalewam sobie gorącej wody i wygrzewam nerki, bo mam z nimi problem zimą :) Obserwuję Cię koniecznie, bo pięknie tu i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ; ) Dla takich komentarzy warto blogować i się nie poddawać ♥

      Usuń
  10. Uwielbiam takie ogrzewacze, co roku je kupuje bo zawsze mi gdzieś zginą. Podoba mi się w nich to że są wielokrotnego użytku ! Świetnie sprawdza mi się ogrzewacz na wieczorne spacery.
    Pozdrawiam i o obserwuję! Ps. Twój blog ma świetny wygląd:)
    Pozdrawiam ciepło ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki i zawsze używam, kiedy zimno w łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing post, love it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie idealny produkt dla mnie.

    Takich bym musiała mieć z conajmniej 5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi mi jak na razie jeden starczy ale jak przyjdzie sroga zima to może jeden nie starczyć ;)

      Usuń
  14. miałam kiedys taki ogrzewacz ale myślałam ze jest jednorazowego użytku i wyrzuciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam chyba ze trzy.. ostatecznie nie mam żadnego bo dostało nóg :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !