K*lips od Lovely - recenzja

wtorek, 8 listopada 2016 24 komentarze
Tego nowego hitu internetu i Instagrama nie muszę chyba was przedstawiać, na pewno widziałyście już kilkanaście albo kilkadziesiąt razy recenzje tej pomadki i konturówki od Lovely.. pora na moje kilka słów na temat tego produktu! 




K*lips to zestaw do wykonania makijażu ust. Zawiera płynną pomadkę o matowym wykończeniu i konturówkę do ust w tym samym kolorze. Ja skusiłam się na kolor Neutral Beauty myślałam jeszcze na Lovely Lips lub Pink Poison ale postawiłam na ten odcień. Jednak nie powiedziane, że się jeszcze ja jakiś jeden z tych wymienionych nie skuszę ; ) 

Uwielbiam pomadki i konturówki matowe, zawsze używałam błyszczących pomadek ale odkąd siostra pokazała mi swoją matówkę to się zakochałam.. Pięknie prezentują się na ustach i są długo trwalsze od tych zwykłych z połyskiem.. Na pewno nie tylko ja polubiłam maty bo jest zdecydowanie więcej osób u których widzę tylko matowe pomadki. 



Tak pomadka prezentuje się na moich ustach, mnie osobiście się bardzo podoba. Jest delikatna i dopasowana pod kolor ust. Jednak to mój pierwszy taki mleczny kolor zawsze dominowały róże i czerwień. Muszę się do niego przyzwyczaić ! ; p 

 




Jak widać już samo opakowanie kusi do zakupu. Kilka słów o konturówce - mam kilka w swojej kolekcji i nie są takie twarde jak ta co zdążyłam zauważyć.. co chwile się łamią i jak tylko  na temperuje, pomaluje usta i w połowie malowaniu buch złamana. To jest jeden minus. Ciekawe jak będzie w tym przypadku ! Oby okazała się lepsza i nie łamała się tak szybko i często jak jej poprzedniczki. 

Pomadka matowa w płynie - posiadam jedną z Wibo i jestem z niej zadowolona, zresztą ta też się nakłada bardzo dobrze, szybko się rozprowadza i wysycha na ustach. Na ustach utrzymuje się do 4 godzin w moim przypadku.. tylko z piciem bo nie wiem jak z jedzeniem.. Potem musiałam nałożyć jeszcze raz ale tylko samą pomadkę.. 







Posiadacie w swojej kosmetyczce nowość od Lovely ? Jeśli tak to piszcie jakie kolorki a jeśli nie to lećcie do drogerii i przetestujcie ten produkt ! ; )


Komentarze

  1. nie podoba mi się ten odcień, widziałam inne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust ; ) inne też są piękne

      Usuń
  2. Jeszcze nie mam jej w swojej kosmetyczne ale mam zamiar ją zakupić :) Uwielbiam matowe pomadki!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo polubiłam ; ) te są świetne jakościowo

      Usuń
  3. U ciebie super wygląda, a jednak ja się w takim kolorze nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz po jej nałożeniu byłam na nie z kolorem ale przyzwyczaiłam się do niego ; )

      Usuń
  4. Muszę się skusić! Usta wyglądają przepiękne, zdecydowanie wyglądają większe i pełniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, usta wydają się być większe i pełniejsze ; ) Jestem zadowolona

      Usuń
  5. O kurde! Bardzo mi się podoba!:) Jeśli tylko są bardziej żywe kolory to chętnie bym sobie jakiś sprawiła!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja , równiez posiadam taką pomadkę tylko odcień Pink Poison .
    Jestem bardzo mile zaskoczona ponieważ zestaw świetnie się spisuje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skuszę jeszcze na jakiś odcień ; )

      Usuń
  7. A mi się ten odcień podoba najbardziej :) śliczny jest! Zapraszam do mnie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Świetny blog, ja zas dopiero zaczynam, niestety moje zycie nie należy do zbyt kolorowych - potrzebuje wirtualnej pomocy. Zapraszam do siebie i dziekuje za zostawienie komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi sie ten kolor, ale niestety w moich pobliskich rossmannach sa wszystkie wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za jakiś czas gdzieś znajdziesz ten kolor ; ) u mnie też już jest ich malutko..

      Usuń
  10. Kolor zdecydowanie nie mój, ale muszę zapolować na jakiś bardziej różowy :D
    W Lublinie pustki, może u siebie w mniejszej miejscowości znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, muszę kupić i też przetestować bo wygląda kusząco ;)
    Pozdrawiam ;).

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca jestem przekonana do matowych pomadek... ale może to po prostu kwestia tego, że nigdy żadnej nie używałam?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny odcień i trwałość również na duży plus, ale osobiście wolałbym mocny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcień zupełnie nie dla mnie, ale sam zestaw ogromnie mnie ciekawi. Z pewnością się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !