Lemax Colour - beż kontra złoto

niedziela, 13 listopada 2016 21 komentarzy
Dziś recenzja lakierów z firmy Lemax Colour, pewnie nie słyszałyście o tej marce. Ja zauważyłam ją już kilkanaście miesięcy temu w jednym z pobliskich sklepików w moim mieście. Lakiery nie są drogie, a mają doskonałe krycie i jakość oraz posiadają dużą gamę kolorystyczną, od najjaśniejszych odcieni po najciemniejsze. Ja dziś wykonałam manicure za pomocą koloru beżu i złota. Złoty kolor lakieru marzył mi się już od kilku miesięcy, wiec akurat gdy miałam możliwość zakupienia owego koloru to nie zastanawiałam się długo i wzięłam ! Jak lakiery prezentują się na paznokciach ? Możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach.






Nałożenie / krycie 

Lakiery mają szerokie pędzelki, więc możecie już sobie wyobrazić z jaką łatwością można je nanieść na płytkę paznokcia. Rozprowadzają się dobrze i lekko. Co do krycia też jestem zadowolona ! Dwie warstwy w przypadku beżowego i trzy w złotego. Następny plus tych produktów ? Wysychają mega szybko co u mnie liczy się najbardziej w lakierach ! Jestem zadowolona ze swojego zakupu i jeśli natrafię jeszcze na jakiś ładny kolor na pewno się skuszę i powiększę swoją kolekcję ! ; )

 





Jakie macie zdanie na temat tych lakierów ? Spotkałyście się kiedyś z firmą Lemax Colour ? Podzielcie się swoim zdaniem ; ) 


Komentarze

  1. pierwszy raz słyszę o tych lakierach. Beżowy kolorek bardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam, że ten beż to klapa ale jest ładny ; )

      Usuń
  2. lubię złote lakiery. Z lemax miałam kiedyś dwa kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam lakierów z tej firmy ale uwielbiam jak lakiery mają szerokie pędzelki bo to ułatwia malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O firmie słyszę pierwszy raz, ale nieważne :)

    Podoba mi się te połączenie i to nawet bardzo <.3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Bardzo przypadł mi do gustu beżowy odcień :) U mnie niestety lakiery nie sprawdzają się bo po dwóch dniach mam już odpryski, bez hybrydy daleko nie zajadę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę te lakiery, ale nudziak bardzo fajny :) Lubię takie odcienie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nie będę z niego zadowolona bo malowałam paznokcie wieczorem ale rano był lepszy efekt przy naturalnym świetle ; )

      Usuń
  7. Nigdy nie używałam lakierów Lemax. Kolor nude jest przepiękny, natomiast odcień złotego lakieru jest nie do końca w moim guście, troszkę za żółty. Ale w takim połączeniu fajnie wygląda. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest trochę za żółty ale jak i tak wygląda genialnie ; )

      Usuń
  8. złoto nie w moim guście, beż za to skradł mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale ten nudziak jest piękny! :) Złoty niekoniecznie wpasowuje się w moje klimaty, ale nude byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ; )) każdy zachwyca się tym nudziakiem ♥

      Usuń
  10. Śliczne kolory lakierów <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o nich, ale ten beż bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us