Moje sposoby na pielęgnacje twarzy i ciała - akcja " piękna jesienią "

czwartek, 3 listopada 2016 49 komentarzy
To już drugi post z akcji " Piękna jesienią " o której pisałam wam ostatnio przy poście o jesiennych inspiracjach paznokci.. Przyszła kolej na  pielęgnacje twarzy i ciała. Jak to wygląda w moim przypadku ? Jesteście ciekawe ? To przeczytajcie dzisiejszy post ! 




Zacznijmy od ciała, głównie chce skupić się na dłoniach. Odkąd pamiętam zawsze miałam suche ręce zwłaszcza jesienią i zimą, dlatego nie obędzie się i w tym roku bez kremu do rąk. Używam go rano i wieczorem.. Szybko się wchłania w skórę, chroni ją i nie wysusza a przy tym ma piękny zapach. Jest bardzo wydajny jak na takie opakowanie, polecam jesli któraś szuka dobrego kremu do rąk.. 




Jak wygląda pielęgnacja twarzy ? Muszę wam powiedzieć, że odkąd jestem w ciąży stan mojej cery znacznie się poprawił, nie wyskakują krostki, nie mam zaczerwień i jest okey.. Ale dodatkowo raz na jakiś czas stosuję piankę oczyszczającą z firmy Clean&Clear . Jedyną wadę tego produktu jest to, że bardzo wysusza skórę i dlatego używam jej sporadycznie.. Ale jesli dla was to nie problem, możecie używać po jej zastosowaniu lekki krem na noc i skóra wróci do swojego stanu ; )





Olejek, jeden z najlepszych jakie miałam.. używam go do całego ciała ale najlepiej sprawdza się przy masażach..  Niestety mój się skończył więc będę musiała się zaopatrzyć w nowe opakowanie. Co mogę stwierdzić ? Miałam go ponad rok czasu, wystarczy nanieść małą ilość na skórę a starczy na prawdę na całe ciało.. 





Jakie wy macie sposoby na jesienną pielęgnacje twarzy i ciała ? ; ) Pozdrawiam ! 


Komentarze

  1. Ciekawe zestawienie! Co prawda po drogeryjne produkty do pielęgnacji sięgam bardzo sporadycznie to firma Wellness & Beauty wyróżnia się bardzo miłymi i delikatnymi nutami zapachowymi swoich kosmetyków. Czy coś się zmieniło? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zmieniło się nic. Olejki mają przepiękny zapach ; )

      Usuń
  2. uwielbiam ta pianke oczyszczajaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie za mocno wysusza, ale z kremem jej ok ; )

      Usuń
  3. Produktów nie znam, ale nie są to kosmetyki, które chciałabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś tą piankę, ale jak dla mnie była zbyt wysuszająca, nawet jak na sporadyczne używanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją używałam kilka razy na początku była ok ale przy dłuższym stosowaniu faktycznie wysuszała, dlatego tak jak napisałam, warto używać dodatkowo kremu do niej ; )

      Usuń
  5. Cieszę się, że kosmetyki Ci służą :) Gratuluję również dzidziusia, pamiętam że też miałam piękną cerę w ciąży, jak widać służy ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienie, co prawda produktów nie znam bo nie testowałam ale wyglądają zachęcająco :) http://www.blogyoursdreams.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować i przetestować ; )

      Usuń
  7. Ten krem do rąk z bebeauty jest bardzo dobry. Świetnie regeneruje i nawilża, a dodatkowo jest niedrogi !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja go polubiłam ; ) Pozdrawiam również

      Usuń
  8. Nie miałam tych produktów, ale słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie muszę zainwestować w jakiś żel oczyszczający :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej kup żel niż piankę ta bardzo wysusza dlatego teraz wgl jej nie używam ; )

      Usuń
  10. Używałam tego kremu, ale u mnie się zupełnie nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pianka jest baaardzo wydajna i nie wiem czy jest to do końca takie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam jej sporadycznie, teraz to już wgl wcale i jest połowa flakoniku chyba od czerwca ; )

      Usuń
  12. Koniecznie muszę się skusić na olejek Wellness & Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kuszę się jeszcze na ten z Bielenda ale nie wiem czy oddam serce innemu ; )

      Usuń
  13. Uwielbiam wszelkiego rodzaju olejki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ; ) ten był mój pierwszy ale już na pewno z nich nie zrezygnuje ; )

      Usuń
  14. Fajny pomysł z tą akcją!
    Nie znam żadnego z kosmetyków, o jakich napisałaś, ale ten olejek mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek jest na prawdę świetny i ma cudny zapach ; )

      Usuń
  15. Większości rzeczy nie znam, ale uważnie przeczytałam post więc na przyszłość będę mięć orientacje.
    Pozdrawiam ;).

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przeczytać, może coś cię zainteresuję ; )

      Usuń
  16. Te olejki są świetne, też swój używałam do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka ; D do masażu nadaje się idealnie

      Usuń
  17. Wieki całe minęły odkąd ostatni raz miałam Clean&Clear :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już raczej nie kupię tego produktu ;p może kiedyś skuszę się na inną firmę

      Usuń
  18. Ja jesienią postawiłam na witaminę C. Używam serum LIQ CC light i jestem nim oczarowana. Ma bardzo wydajne opakowanie, a efekty już po kilkukrotnym zastosowaniu mile zaskakują. Skorzystam z Twojej recenzji i jutro kupuję ten krem do rąk, na pewno się nie zmarnuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem jest świetny, ja już mam drugie opakowanie ; )

      Usuń
  19. ojej nie wiedziałam, że te pianki jeszcze istnieją, pamiętam je z czasów bycia nastolatką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam kilka razy tą piankę i byłam bardzo ciekawa rezultatów, może się na nią skuszę :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to świetny produkt, ale szkoda, że tak wysusza ;p

      Usuń
  21. nie stosowałam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  22. jesień/zima to dla mnie okres, w którym kremy do rąk i treściwsze kremy do twarzy muszą być :D nie pomijam też wtedy balsamów do ust.. latem mniej mi się chce pielęgnować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy przychodzi jesień, niezbędnym produktem w mojej kosmetyczce jest krem do rąk. Muszę wypróbować ten co podałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem Be Beauty jest jednym z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie bardzo fajnie sprawdza się krem do rąk z Evree zaś jeśli chodzi o pielęgnację całego ciała to mam zamiar kupić w końcu balsam z Indigo który pachnie obłędnie - wersja Pop Sugar <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ten krem do rąk z Biedronki i byłam nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe kosmetyki, ale nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam tylko olejek do ciała Wellness & Beauty i bardzo lubię tą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tak jesienny niezbędnik to krem do rąk.Dziś dodałam właśnie post odnośnie twarzy i zaciekawiła mnie ta pianka, chociaż jak piszesz,że wysusza to mogłaby się niestety u mnie nie sprawdzić :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us