Październikowe podsumowanie miesiąca

piątek, 18 listopada 2016 12 komentarzy
Było podsumowanie sierpnia i września pora na kolejny miesiąc.. czy tylko mi się wydaje, że płyną one jak szalone ? Nie dawno mieliśmy maj, wszystko było obudzone do życia, pogoda piękna, ciepłe dni, długie wieczory.. a tu proszę październik już za nami listopad przed nami.. A więc zobaczcie jak upłynął kolejny miesiąc w moim obiektywie ! ; ) 


1. Październikowe wydanie magazynu Joy 
2. Selfie przed weselem
3. Porządek w szafie, letnie rzeczy pochowane ciepłe swetry wyciągnięte ; p 




1. Nowość blogosfery i Instagrama - pomadka i konturówka K*Lips
2. Kilka drobiazgów z Pepco 
3. Relaks przy katalogu z Ikea



1. Test zestawu K*lips
2. Chwila dla łasucha ; )
3. Instagramowy mix 




1. Przepiękna świeca zapachowa 
2. Nowe zdjęcie profilowe + kwiaty od narzeczonego !
3. Herbatka i tworzenie posta 



1. Ulubiona herbata z żurawiną
2. Zdjęcie do postu o zestawie K*lips
3. Detale



1. Odżywka wzmacniająca do paznokci 
2. Jesienny liść
3. Zdjęcie do akcji " Piękna jesienią " 

Jak u was wyglądał październik ? Macie już swoje podsumowanie miesiąca czy dopiero będziecie go tworzyć ? ; ) Pochwalcie się w komentarzach ! 


Komentarze

  1. Kwiaty od narzeczonego zawsze w cenie ;) Szkoda, że mężowie już coraz rzadziej o tym pamiętają :D Mój - już małżonek - przerzucił się teraz na słodycze i najczęściej kupuje ferrero rocher albo nimm2, czyli moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę jakieś słodycze, ale kwiatami też nie pogardzę ; )

      Usuń
  2. w Pepco jest tyle wspaniałych rzeczy że dostaję oczopląsu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja ograniczam wizyty do minimum ; )

      Usuń
  3. U mnie październikowe podsumowanie pojawiło się na blogu i cóż... było naprawdę inspirujące i pełne ciekawych wydarzeń! :) Listopad za to jest już nieco bardziej spokojny - na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trochę się narobiło w październiku ; ) ale za to minął bardzo szybko i owocnie ; )

      Usuń
  4. Ja już października prawie nie pamiętam :P Tak ten czas leci :/ Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i ciekawi ulubieńcy !
    Herbatki mnnniiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !