" Piękna jesienią " - kilka słów o pielęgnacji włosów

piątek, 11 listopada 2016 38 komentarzy


Witajcie ! Przyszła pora na następny post z akcji " Piękna jesienią " tym razem na ogień idzie pielęgnacja włosów jesienią. Ja cały czas pielęgnuje swoje włosy tak samo.. czy to wiosna, czy to lato, czy też jesień no i zima. Ciągle ten sam sposób ! Jesteście ciekawi czego używam ? To zapraszam do czytania ; ) 

 





Kilka słów o szamponie jakiego używam ! 

Szampon z odżywką Pantene Pro - V 2 w 1, intensywna regeneracja - pomaga chronić włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją, sprawiając, że będą wyglądać zdrowo i lśniąco. 
Szampon jest bardzo gęsty co u mnie jest na duży plus, nie lubię "lejących" się szamponów. Pantene ma łagodny i przyjemny dla nas zapach, pachnie nim w całej łazience. Szampon łatwo rozprowadza się na włosach i bardzo się pieni. Włosy w trakcie mycia stają się miękkie i śliskie. 

Myję włosy dwa razy, najpierw wypłukuję z nich wszystkie zanieczyszczenia i nieprzyjemne zapachy a za drugim razem dokładnie myje włosy przez co ich świeżość utrzymuje się aż do 2 dni ! Po szamponie włosy stają się gęstsze, mocniejsze a przy tym zachowują swoją lekkość. 






Następnym krokiem jest wysuszenie włosów, dokładne, żeby następnie przejść do lekkiego prostowania. Ponieważ moje włosy mają tendencje do wyginania się we wszystkie strony używam prostownicy by był ładniejszy efekt końcowy.  





Kiedy chce troszkę odświeżyć włosy po jednym dniu od umycia stosuję suchy szampon firmy Batiste! 
Jak działa suchy szampon ? Głównym składnikiem suchego szamponu jest bardzo drobny, chłonny proszek, który spełnia dwa zadania :
* pochłania sebum ( wydzielone przez skórę głowy ) 
* unosi włosy u nasady głowy, dzięki czemu fryzura zyskuje na objętości 

Suchy szampon najczęściej ma formę aerozolu, dzięki czemu łatwo go równomiernie aplikować, a opakowanie chroni zawartość przed działaniem warunków atmosferycznych, sklejaniem się lub rozsypaniem.






Uff kolejny wpis z akcji za mną, jeszcze jeden i podsumowanie. Jestem ciekawa jak wy dbacie o swoje włosy jesienią ? Macie jakieś swoje sposoby ? Czego używacie do ich pielęgnacji, czekam na wasze komentarze ; )


Komentarze

  1. widzę moją ulubioną wersję szamponu batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piateczka ! To równiez moja ulubiona wersja ; )

      Usuń
  2. Moje włosy czekają na wizytę u fryzjera. Nie wiem co z nim mam zrobić czy odświeżyć ombre czy zdecydować się na coś nowego. Pewne jest, że ponownie je skrócę bo zakochałam się w włosach do ramion.
    Czasami też używam suchego szamponu, ale nie tylko gdy nie mam czasu umyć włosów, ale żeby nadać fajniej tekstury włosom.


    W wolnej chwili zapraszam na nowy post - AUTOPORTRET 2016.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ścinam co 4 - 5 miesięcy, jak już są za długie i za gęste ; )

      Usuń
  3. Lubię ten szampon, tylko przezroczysty, mój ulubiony ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienią tak jak i przez cały rok stosuję maski nawilżające i obecnie proste, oczyszczające szampony :) Uwielbiam olejować włosy 2 razy w tygodniu i po każdym myciu zabezpieczam końcówki olejkiem lub serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie uzywałam olejków do włosów ; )

      Usuń
  5. wersja repair na jesień to dobra pielegnacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem się przekonać do suchych szamponów, ciągle mam wrażenie, że te włosy są nieświeże i po jego aplikacji, ciągle myślałam, że mogłam umyć głowę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uzywam tylko jak na prawdę muszę gdzieś koniecznie wyjśc a nie zdążyłam umyć.. ; ) Tak to tez wolę umyć i mieć tą świadomość, że są świeże ; )

      Usuń
  7. Ja też myję dwukrotnie włoski, zdecydowanie dłużej są świeże!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szampony Pantene i odżywki do nich.
    Takich szczotek też używałam, ale wolę TT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś podróbę TT ale strasznie ciągła mi włosy no i wróciłam do zwykłych szczotek ; )

      Usuń
  9. Ja też tak jak ty myje włoski zawsze dwa razy aby je dokładnie oczyścić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś myłam tylko raz, ale mam szwagierkę, która z zawodu jest fryzjerką to powiedziała, że lepiej myć dwa razy bo włosy stają się bardziej wytrzymalsze ; )

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam suchego szamponu Batiste:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serca. Jesli nie masz czasu odświeżyć włosów to on nadaje się do tego perfekcyjnie ; )

      Usuń
  11. świetny post! :)
    świetny blog :)
    zapraszam do siebie, zaobserwuj - odwdzięcze się :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten szampon z Batiste :)
    Obserwuję - miło mi będzie jeśli wrócisz

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Suchy szampon to widzę faktycznie jest must have każdej kobiety! Nie pierwszy raz jest opisywany na blogach i ja sama też go pokazałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to ulubiona marka i suchy szampon jaki wyprodukowali ; )

      Usuń
  14. Jaka szkoda, że nie pokazałaś efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. również używam Batiste,kiedy nie myje włosów :)
    głównie w mojej pielęgnacji królują olejki,przed i po myciu dwa razy w tygodniu używam olejków ;)a tak właściwie po myciu to wodę brzozową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd Batiste weszło na rynek stało się ulubioną marką wielu kobiet ; ) to na prawdę świetne i szybkie rozwiązanie na ulepszenie fryzury ; )

      Usuń
  16. Ja chyba jestem uzależniona od prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię suchy szampon Batiste, chociaż obecnie używam nowości od L'biotica :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę zapomniałam o Batiste! Zawsze używam co drugi dzień, bo tak to musiałam je myć codziennie ;) Od lat jestem mu wierna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ; ) jak już wiem, że musze to używam jedynie drugiego dnia bo jak już jest trzeci to wolę umyć ; )

      Usuń
  19. Totalnie zapomniałam o Batiste w moim zestawieniu włosowej pielęgnacji :( Dawno nie używałam szamponu Pantene - w mojej łazience praktycznie nie gości, w sumie sama nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten suchy szampon! Ja cały rok dbam o włosy tak samo - czyli sporo odżywek, masek, olejowanie i zero suszenia, prostowania.. a to wszytsko od 2 lat (moje włosy były w bardzo złym stanie). Teraz widzę niesamowite efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szamponu kiedyś używałam i byłam bardzo zadowolona, ale chyba moje włosy za bardzo się do niego przyzwyczaiły i musiałam zmienić. Na pewno do niego jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go tez na jakiś czas odstawiłam ale wróciłam ; )

      Usuń
  22. Batiste lubię ale szukam naturalnego zamiennika bo testują na zwierzakach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Suchy szampon zawsze się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us