" Piękna jesienią " - relaks w ciągu dnia

wtorek, 15 listopada 2016 30 komentarzy


R E L A K S  - to słowo które każda z nas lubi chyba najbardziej.. wolne od pracy, od obowiązków domowych, od dzieci kiedy śpią, od uporczywego szefa lub szefowej, od rzeczywistości.. błogi stan ! 
Ja odkąd nie pracuję i jestem na zwolnieniu lekarskim tego czasu na relaks mam aż za nadto.. ale korzystam póki mogę ; ) Jak wygląda mój relaks ? Opisuję wam wszystko poniżej ! 





Dla mnie wolna chwila to moment w którym mogę ubrać się w wygodne ciuchy, założyć ulubiony sweter, usiąść wygodnie w fotelu lub na łóżku, włączyć ulubiony serial lub puścić relaksacyjną muzykę i się wyciszyć.
Nie myśleć o innych zbędnych rzeczach, o problemach, o codzienności, które nieraz przytłaczają każdego z nas. Ten czas jest dla mnie, mogę robić wtedy co tylko chce. 

Laptop, tablet, telefon - kolejne sposoby na to aby robić to co lubię. Ostatnio jak same zauważyłyście jestem na bieżąco z blogowaniem, pisze regularnie posty, robię masę zdjęć, zapisuję wszystko w swoim notatniku, przeglądam strony internetowe z których czerpię energię do dalszej pracy.. Przeglądam zdjęcia innych blogerek jak i osób na różnych portalach. Kontaktuje się ze znajomymi, wymieniamy się radami, opisujemy swoje dni.. Przy takich czynnościach również można się odprężyć ! 









Chwile spędzone z narzeczonym, rodzinom i znajomymi - kolejny dobry powód, na to jak można spędzić miłe momenty i zrelaksować się jednocześnie.. Dla mnie teraz są bardzo ważne chwile z narzeczonym gdzie możemy razem patrzeć na mój brzuszek i nasze maleństwo w nim.. jak się rusza, jak daje znać o sobie. Pojawiają się ciekawe tematy pomiędzy mną i moim partnerem, nieraz wystarczy, że jest obok i wszystkie problemy znikają. 

Rodzina i znajomi, są również dla mnie ważni to dzięki nim jestem taka jaka jestem i nie zmieniam się dla nich. To oni znają mnie najlepiej, wiedzą co lubię a czego nie. Najważniejsze są dla mnie dni gdzie mogę zobaczyć siostrę, ponieważ teraz jest tylko na weekendy w domu bo studiuje, wtedy mogę się nią nacieszyć, wygadać, poradzić. Ze znajomymi tez widujemy się oczywiście, nie ma innej opcji jakaś odskocznia musi być. Dobrze jest czasem wyjść z domu do knajpy lub po prostu zaprosić znajomych do siebie na spotkanie ! 





A więc znacie moje tajniki na to jak spędzam wolny czas teraz czekam na wasze odpowiedzi na temat relaksu ; ) Buziaki ! 


Komentarze

  1. Mam te same papcie ! ;) Uwielbiam je nie dość że są przesłodkie to w dodatku cieplutkie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ostatnio było w nich zimno i mam teraz takie grube ; ))

      Usuń
  2. Ale masz ładne kapcie, ja się przyznam, że kiedyś na laptopie się umiałam relaksować, a teraz - co wejdę w przeglądarkę to myślę "sprawdź maila, czy z pracy nie dostałaś raportów" więc zaczynam coraz częściej się odcinać od komputera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w weekendy nie używam laptopa no chyba, że nie ma narzeczonego to wtedy dla zabicia czasu ; )

      Usuń
  3. Spędzam czas podobnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popatrzyłam na ciacha i zachciało mi się jerzyków oraz piegusek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi teraz też, ale ich już nie ma ; p

      Usuń
  5. Chwile spędzone z rodziną są bezcenne - też właściwie każdą chwilę spędzamy razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te chwile liczą się najbardziej ; )

      Usuń
  6. fajny post,kazdy powinien cos takiego zamiescic na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam chwile relaksu :) U mnie też dziś relaks, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobnie spędzam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam, wspaniały blog. będę częściej zaglądać.
    zapraszam do siebie, liczę na komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :) Mamy takie same kubki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brakuje mi ostatnio takiego relaksu:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Niemalże identycznie jak Ty spędzam czas. Bardzo ciekawy post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię identycznie! :P

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. O bosie zdejmij tą herbatę z lapka, bo nie zasnę. Będę co godzinę odświeżać posta i sprawdzać czy się nie rozlała XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozlała się spokojnie ; ) zrobiłam tylko zdjęcie i już jej tam nie było hihi

      Usuń
  15. Ja całe dnie spędzam z córką więc czasem mam ochotę zostawić ją z Babcią i wyjść do ludzi, odprężyć się całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us