Podsumowanie wyzwania u Pasjekaroliny.pl

sobota, 26 listopada 2016 20 komentarzy
Przyszedł czas na podsumowanie akcji Piękna jesienią organizowanej przez @pasjekaroliny.pl . Pierwszy raz brałam udział w takim wyzwaniu ale to niezła mobilizacja do robienia zdjęć i do tego aby patrzeć jakie mają pomysły inni na ten sam temat. Mogę się pochwalić, że Karolina opublikowała moje zdjęcie u siebie na blogu i pokazała jak wykorzystałam serwetki aby upiększyć zdjęcie ;) to super nagroda znaleźć się w gronie osób z kreatywnymi pomysłami. 




Dzięki tej akcji poznałam mnóstwo nowych blogów, przybyło także dużo nowych czytelników a liczba komentarzy podwójnie wzrosła. Cieszę się, że poprzez taką akcję mój blog coś na tym zyskał ;) jest to cudowna sprawa, na prawdę. Dla niektórych może to tak nie wiele ale dla mnie to ogromnie dużo ! 


Przez kilkanaście tygodni pojawiały się post na konkretny temat.. jeśli któryś ominęłyście to jest teraz szansa, żeby to nadrobić ;)

Ja nie zrobiłam wszystkich tematów, bo po prostu troszkę się spóźniłam i nie wracałam już do nich tylko rozpoczęłam od kolejnego tematu, który akurat był realizowany. Co mogliście u mnie przeczytać przez ten czas ? 

Pisałam w tym poście jakich kolorów używam w jesienne dni. Wybrałam ciemne jak i jasne kolory, nie tylko ja postawiłam na takie kolorki. Dużo dziewczyn z którymi wymieniałyśmy się komentarzami wybrało podobnie, to super sprawa, że mogliśmy zobaczyć jaki każda z nas ma gust jeśli chodzi o manicure.. 

Pokazałam wam czego używam do pielęgnacji ciała i twarzy.. i to właśnie zdjęcie z tego wpisu spodobało się autorce wyzwania i udostępniła je na swoim blogu ;) Pielęgnuję twarz i ciało cały czas tak samo może w okresie jesiennym używam nieco więcej kremu do rąk bo wiadomo, że czas wiatru i ponurej pogody źle wpływa na naszą skórę dlatego trzeba ją jakoś podratować. 

Mam strasznie gęste i mocne włosy, dlatego co kilka miesięcy muszę je ścinać i cieniować. Co mi pomaga w codziennej pielęgnacji ? Szapom niezawodny jak dla mnie i co dla niektórych blogerek.. Widziałam, że dużo osób używa tego samego co ja. Jesteście ciekawi co to za szamponik ? To odsyłam do wpisu !

To co tygryski lubią najbardziej ;) opisuję jak spędzam czas wolny, jak się relaksuje i czy to na prawdę daje tyle frajdy.. Każdy z nas odpoczywa na swój sposób, ale większość umila sobie czas podobnie do mnie. Najbliższe osoby, rodzina, znajomi to jest to co mnie odpręża i daje powera na kolejne dni.. Macie podobnie ? Na pewno tak. 


 Dobrnęliśmy do końca podsumowania, słyszałam, że Karolina szykuje następne takie akcje więc jeśli ktoś byłby chętny to z całego serca polecam ♥ Jestem mega zadowolona, że zdecydowałam się wziąć udział i zmobilizowałam się do robienia zdjęć ! Będzie mi tego brakowało, zresztą już brakuję i za pewne nie tylko mi. Piszcie czy brałyście udział w tym wyzwaniu czy tylko czytałyście moje posty na dany temat ; ) Jestem ciekawa waszych zdań. Buziaki ; **


Komentarze

  1. Ja nie brałam udziału w akcji, chociaż trochę żałuję. Następnym razem chętnie w czymś takim wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna sprawa brać udział w takich akcjach ; )

      Usuń
  2. Akcja była bardzo fajna,super pomysł miała Karolina.Czekam już na kolejną akcję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ; ) obyśmy nie musiały długo czekać

      Usuń
  3. Ostatnimi czasy u mnie ciężko z systematycznością więc bałabym się, że nie podołam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat było tak, że po przerwie wróciłam do blogowania i pomyślałam, że fajnie będzie wziąć udział w takim wyzwaniu i mieć znowu tą samą mobilizację co na początku i okazało się to strzałem w dziesiątkę ; )

      Usuń
  4. Chętnie wezmę udział w kolejnym wyzwaniu i mam nadzieję ze go nie przegapie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wezmę udział bo uwierz mi, że na prawdę warto ; )

      Usuń
  5. widziałam te wyzwanie na kilku blogach :D całkiem przyjemnie się czytało takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się fajnie czytało jak i pisało i robiło zdjęcia ; ) miałam większą mobilizację

      Usuń
  6. Bardzo fajny pomysł i akcja!Super, że zostałaś wyróżniona przez Karolinę :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez się ucieszyłam że mnie wyróżniła ; )

      Usuń
  7. Szkoda, że nie słyszałem o tej akcji .. lubię robić zdjęcia to zawsze uspakaja :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie nie zawsze, zwłaszcza jak chce zrobić dobre zdjęcie a mi nie wychodzi ; )

      Usuń
  8. Ja również brałam udział w tym wyzwaniu i chyba dzięki niemu trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło ; ) ja tez na wiele blogów trafiłam dzięki tej akcji

      Usuń
  9. Mega estetyka bloga ! <3 obserwuje !
    http://modeedeeviee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !