Sweet look

niedziela, 6 listopada 2016 16 komentarzy
Ostatnio moim ulubionym perfumem stał się właśnie on Sweet Look od BeBeauty. Ma bardzo intensywny zapach i długo utrzymuje się na ciele.. Nie jest za słodki bo takich nie lubię, nie jest duszący a wręcz lekki i delikatny. Miała dużo perfum, kiedyś co chwilę kupowałam nowe, żeby w końcu trafić na swój. Najlepszym okazał się być Little Gold Dress używałam go codziennie bo miał piękny zapach, jednak jak się skończył zawsze obiecywałam sobie, że kupię następny flakon ale wyszło jak wyszło.. Jeśli nie poznałyście jeszcze Sweet Look to zapraszam do obejrzenia zdjęć. 










Mam dla was propozycję, piszcie mi w komentarzach jakie posty chciałybyście u mnie przeczytać ; ) Może uda mi się stworzyć coś ciekawego i fajnego pod wasze gusta ; ) Pozdrawiam ! 


Komentarze

  1. O nie wiedziałam, że bebeauty mają zapachy !
    Ciekawy wpis :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym nie wiedziałam, ale kiedy zobaczyłam i poczułam zapach to od razu wzięłam ; )

      Usuń
  2. muszę go powąchać, może i ja też się z nim polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki z bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wszystkie ale niektóre są fajne ; )

      Usuń
  4. A ja ostatnio uwielbiam delikatne perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi te perfumy niestety w ogóle się nie podobają :( Mało w nich klasy i elegancji, przez co wydają mi się strasznie nachalne... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zapach jest okey ; ) co prawda podobają mi się też inne ale ten używam ostatnio bardzo często ; )

      Usuń
  6. Nie znam tego zapachu, lubię osobiście słodkie i świeże zapachy
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zapach ładny ale opakowanie trochę tandetne... Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieraz są opakowania ładne a zapach nieprzyjemny ; )

      Usuń
  8. Ja polecam CTHRU , a także La rive i Be -es. Tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !