Bath Salt fimry Lorin

sobota, 17 grudnia 2016 13 komentarzy
W trakcie ciąży bardzo bolą mnie nogi i stopy, ale to normalka. Każda z was która ma dziecko lub jest w tym samym stanie co ja, wie co to ból nóg. Dlatego nie czekając długo skusiłam się na kupno soli do kąpieli z firmy Lorin. Niestety jako, że nie posiadam wanny tylko brodzik, zastąpiłam kąpiel, moczeniem nóżek w wodzie ze solą. 




Sól do kąpieli o zapachu trawy cytrynowej stanowi cenne źródło mikro i makroelementów, które wykazują dobroczynny wpływ na skórę. Niezwykły aromatyczny zapach soli pobudza zmysły, poprawia samopoczucie i przynosi ukojenie po męczącym dniu. Kąpiel z dodatkiem soli zamienia codzienną pielęgnację w prawdziwą chwilę relaksu. 







Co myślicie na temat soli do kąpieli ? Używacie ich czy macie jakieś inne sposoby na relaks podczas kąpieli ? 

Komentarze

  1. Ja również nie mam wanny, a brodzik.Teraz miałam remont i jest taki duży, że mogłabym wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również ; ) zawsze jakieś odprężenie niż zwykła czysta woda

      Usuń
  3. Ja uwielbiam sole do kąpieli :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zawsze używam soli do kąpieli do moczenia stóp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ; )) widzę, że nie tylko ja ją wykorzystuję w ten sposób ; )

      Usuń
  5. soli używam raczej do moczenia stóp przed pedicure, jeśli chodzi o kąpiel to preferuję jakieś mocno pieniące się płyny lub olejki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś sięgałam po sole do kąpieli, szczególnie podczas pielęgnacji stóp :) Obecnie częściej wybieram olejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie testuje sól, może jak mi się skończy to kupie jakiś olejek ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us