Le Petit Marseillais - pielęgnacja zimą

środa, 14 grudnia 2016 18 komentarzy
Zimą moje dłonie jak i całe ciało jest narażone na osłabienie wszystko przez tą pogodę która panuje za oknem.. ale co się dziwić w końcu mamy grudzień a co za tym idzie ? Trzeba teraz z podwójną siłą zadbać o siebie i swoją skórę. 

Dziś chce wam powiedzieć kilka słów na temat mleczka nawilżającego ze słynnej firmy Le Petit Marseillais, które dostałam kiedyś jako prezent za udział w konkursie.. Saszetka z mleczkiem leżała w mojej szafce i aż z przykrością muszę powiedzieć, że o niej zupełnie zapomniałam ;( ale nadszedł czas żeby w końcu zobaczyć co to za cudeńko..






Mleczko nawilżające dało mi to czego brakowało moim dłoniom, uwielbiam różnego rodzaju kremy do rąk, ale mleczka nie miałam okazji używać.. Postanowiłam, że skoro już tyle leży ta saszetka to pora ją zużyć ;) 

Marka Le Petit Marseillais - stworzyła idealną kompozycję by spełnić potrzeby bardzo suchej skóry.. Połączyli trzy wyjątkowe składniki z Południa : masło Shea, które odżywia i optymalnie nawilża, niezwykły olejek arganowy, wygładza skórę oraz wspomagające ich działania słodkie migdały.





Dzięki lekkiej konsystencji mleczko w jednej chwili wnika w głąb skóry. Skóra relaksuje się - jest miękka, nawilżona i pachnąca. Jestem jak najbardziej na tak co do tego mleczka. Chyba teraz zamiast kremów zaopatrzę się w jeden lub dwa mleczka ;)

 



A wy lubicie mleczka, czy wolicie kremy lub balsamy nawilżające ? Piszcie w komentarzach ♥



Komentarze

  1. Mam różowe mleczko tej firmy, niezłe. Tego wariantu nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam produktów LPM ale coraz bardziej przekonuję się do nich :) myślę, że przy najbliższej wizycie w drogerii zaopatrzę się w to mleczko :) moja skóra ostatnio jest bardzo wymagająca :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam próbkę tego masełka ale jestem zadowolona i jak będe miała okazję to kupię jego większe wydanie ; )

      Usuń
  3. Dla mnie pewnie byłby za słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę bardziej treściwe kremy do rąk, ale nie tłuste :) Mleczka bardziej do używania np. po każdym myciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam styczności z tą firmą ale to mleczko mnie zachwyciło ; )

      Usuń
  6. Właściwie lubię wszelkiego typu nawilżacze, najważniejsze, aby solidnie nawilżały skórę ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie taka saszetka niestety nie spełnia wymogów na pełnowymiarową recenzję, bo jedyne co mogłabym nią pokryć to może w całości jedną nogę i to tylko jednokrotnie :( Niestety dla mnie to za mało, żeby pokusić się na pełnowymiarowy produkt :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastosowałam na dłonie i nogi ; ) na całe ciało pewnie by mi nie starczyło ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !