Moje początki z #bullet journal

poniedziałek, 12 grudnia 2016 25 komentarzy
Ostatnio pełno robionych kalendarzy czy notatników krąży w sieci.. Ja nie byłam przekonana do tego pomysłu bo na pewno nie udałoby mi się prowadzić notatnika tak jak robią to inni.. wolę zdecydowanie kalendarze i tam zapisuję ważne dla siebie rzeczy.. Ale jednak, że kalendarz to kalendarz to nie mogę w nim zapisać pomysłów na posty czy notatek do nich, więc pomyślałam, że może jednak warto mieć taki bullet journal, gdzie będę mogła zapisywać wszystko to co mniej ważne w jednym miejscu.. Powstał więc, mój pierwszy brudownik ; ) 




Do stworzenia mojego notatnika potrzebowałam :
* zeszyt w kratkę ( co prawda wolałabym czysty ale akurat nie było ) 
* cienkopisów 
* zakreślaczy
* linijki
* kolorowe zakładki i karteczki











Jak wam się podoba mój bullet journal ? Posiadacie swoje, czy nie bawicie się w takie coś ? ; ) Pozdrawiam 

Komentarze

  1. Świetny pomysł, chętnie z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno myślałam nad takim notatnikiem. Ale mnie zainspirowałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ; ) to teraz bierz się do pracy i stwórz swój własny ; )

      Usuń
  3. Zazdroszczę pomysłów, ja to nie mam weny do takich twórczości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam teraz dużo czasu, chociaż już teraz to końcówka ciąży i zaraz mi go zabraknie ; )

      Usuń
  4. Podoba się:)
    Uwielbiam tę metodę planowania. U mnie zastępuję ona już praktycznie kalendarz i jestem zadowolona, że mam wszytko w jednym miejscu. Ale wykorzystanie BUJO do określonej dziedziny, np. do spraw blogowych to też świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukam idealnego kalendarza, więc na razie muszę mieć taki notes ; )

      Usuń
  5. Taka systematyczność na pewno jest wskazana przy prowadzeniu bloga - ja z tyłu kalendarza mam wydzielone miejsce z planowanymi notkami, a nad ich systematycznym pisaniem wciąż pracuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszukuję idealnego kalendarza dla siebie na nowy rok i też bym chciała taki w którym mogłabym zapisywać notki i mieć wszystko w jednym miejscu ; )

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Najważniejsza przy prowadzeniu bloga ; )

      Usuń
  7. Gdybym miała więcej czasu, to też chętnie bym zaczęła :)) Mam nawet kupiony zeszyt w kropki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety w kropki nie dostałam, ale w kratkę też się dobrze nadał ; ) póki mam czas to będę go sobie prowadzić ; )

      Usuń
  8. Fajny pomysł! Piękne wykonanie, masz bardzo estetyczne pismo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja prowadzę osobny zeszycik na bloga gdzie zapisuje swoje pomysły, planuje kolejność notek. Fajnie tak mieć wszystko zapisane w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ; ) ja mam tak samo. Organizacja jest najważniejsza

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba :) Akurat tak skrupulatnie nie organizuję pracy na blogu, ale pomocny jest mi po prostu zwykły kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w kalendarzu zapisuję sobie tylko posty, które mają się pojawić na blogu w danym dniu a tak to reszte spraw blogowych mam w notatniku ; )

      Usuń
  11. Piękny <3 ja czekam na zamówienie i też zaczynam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us