Podsumowanie miesiąca w zdjęciach # listopad

wtorek, 6 grudnia 2016 36 komentarzy
Nie wierze, po porostu nie wierzę... jeszcze tak nie dawno pisałam post o podsumowaniu października a tu już podsumowanie kolejnego miesiąca ? Jak ten czas pędzi.. przede mną jeszcze 3 niepełne miesiące i na świecie pojawi się moja mała kruszynka ;) Nie mogę się doczekać już, oby te kolejne miesiące mijały tak samo szybko ja te które są już za nami. 



Dziś wpis poświęcony zdjęciom, które zrobiłam w listopadzie.. Łatwo nie było, październik bardziej owocował w zdjęcia bo była jeszcze jakaś normalna pogoda a nie ciągle szaro i ponuro.. nie takie światło, brak pomysłów.. ale jakoś przetrwałam ten okres i miejmy nadzieję, że w grudniu będę miała większą motywację do robienia zdjęć ;) 



Mascara lash extension / paznokcie 



świeżak - truskawka / zapach świąt 



Korektor do twarzy / ogrzewacz do rąk 



Nowe logo bloga / herbatka z cytryną



Manicure / liczba obserwujących na instagramie



Spacer / ciekawa książka na wieczorne pory



Pepco - zakupy / tort urodzinowy narzeczonego 



brzuszkowa sesja 



świeczki waniliowe ♥ / ozdoba na święta 



A jak wasze podsumowania ? Robicie je wgl czy wolicie tylko patrzeć co u innych się działo przez miesiąc ? ;) czekam na wasze komentarze, buziaki ;**


Komentarze

  1. Co miesiąc mam się za nie zabrać i co miesiąc przekładam je na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi miałam tak na początku a teraz to już co miesięczny rytuał ; )

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, gratuluję dzidziusia <3 Dawno u siebie nie robiłam, pewnie zrobię niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe podsumowanie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam, że dopiero szykowałam się na Sylwestra a tutaj znowu Sylwester -.- A ogrzewacze do rąk to moja pasja, mam ich chyba z 5 sztuk. A jak przychodzi co do czego to zapominam chociaż jeden ze sobą zabrać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam swój zagotowac ponownie i zapominam hihi

      Usuń
  5. Uwielbiam takie podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post jest tak ciekawy ; )

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia!Sama raczej nie robię takich,ale kto wie może czas zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie robiłam, zawsze tylko patrzyłam u innych dziewczyn, ale odkąd robie sama podsumowania to widzę, że są one chętnie czytane ; )

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie zdjęciowe podsumowania :) Śliczne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , że takie posty ciekawie się czyta ; )

      Usuń
  8. Lubię oglądać tego typu posty z mixem zdjęć :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie podsumowania u innych - u siebie jakoś nie umiem się do tego zabrać...Polecasz ten tusz Lovely?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odsyłam do wpisu na temat jego recenzji ; )

      http://aneetine.blogspot.com/2016/11/lovely-lash-extension-kilka-sow-o-nowej_20.html

      Usuń
    2. Dziękuję, z poślizgiem czytam:)

      Usuń
  10. great post :) have a nice day, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. miło, że te wpisy są tak dobrze odbierane ; )

      Usuń
  12. Bardzo lubię takie podsumowania w formie zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i zawsze jak widzę je u innych to robię je u siebie ; )

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę musze się tym brzuszkiem nacieszyć ; )

      Usuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia :) Książkę czytałam i lubię ;)
    _________
    Zapraszam też do mnie na nowy pot -> magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; ) ja książkę przerwałam w połowie

      Usuń
  15. Ja akurat podsumowania w zdjęciach nie robię, ale staram się robić takie ogólne, w których pokazuje ciekawe wydarzenia, artykuły i rzeczy, które szczególnie mi się spodobały :) Może od przyszłego roku zacznę podsumowywać miesiące zdjęciami - kto wie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę jakoś takie podsumowania, chociaż myślę żeby od nowego roku robić troszkę inne ; )

      Usuń
  16. mam taki sam kubek, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us