Przygotowania do świąt - moja refleksja

wtorek, 20 grudnia 2016 9 komentarzy
Witajcie kochani, jak dobrze wiecie do świat zostało się coraz mniej czasu.. 4 dni, no w zasadzie to już 3 bo tego dnia mało co się nam zostało. Czy czuję magię świąt ? Czułam w listopadzie, gdzie wszyscy już wystawiali co można kupić na święta no i oczywiście w sklepach pojawiały się ozdoby.. Pierwsza fala świąteczna cieszyła mnie bardziej, niż to, że już za chwilę one będą. Też tak macie, czy to tylko mi się tak udziela ten klimat ? 




Czy to będą dobre święta ?  Patrząc na to co dzieję się na świecie to dla niektórych na pewno nie będą to spokojne święta.. aż strach pomyśleć, że ludzie mogą być tak okrutni dla siebie. 
Myślę, że dla mnie to będą dobre święta, przede wszystkim spędzone w gronie najbliższych mi osób.. co dla mnie jest najważniejsze. Usiąść przy wspólnym stole, podzielić się opłatkiem, złożyć życzenia, w końcu zjeść tych wszystkich potraw, które tyle dni wcześniej się przygotowywało. Rozdać prezenty i patrzeć na uśmiechnięte twarze obdarowanych osób ;) to najwspanialszy widok w święta. Ja uwielbiam robić prezenty bliskim, a jak jest w waszym przypadku ? 






 
Chciałabym wam podziękować, że w ten świąteczny czas wyświetlenia bloga tak bardzo wzrosły ;) jeszcze trochę i będzie 50 tysięcy wyświetleń. Nie przypuszczałam, że w okresie dwóch lat uda mi się uzyskać taką wysoką liczbę. Dziękuję z całego serduszka ♥♥♥


Komentarze

  1. Mnie praca etatowa tak zablokowała, że nie przygotowuję się zbytnio .. nie mam siły ani czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całe dnie siedzę w domu i póki co to mogę trochę czasu poświęcić na świąteczny klimat ; )

      Usuń
  2. ja uwielbiam klimat świąteczny, ale fakt to co się teraz dzieje na świecie to przeraża...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety.. już chyba dobrze nie będzie

      Usuń
  3. Pięknie zapakowałaś prezenty !
    Tobie również życzę zdrowych, spokojnych i spędzonych w gronie najbliższych Ci osób Świąt Bożego Narodzenia,
    Buziak,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze piękniejsze są u rodziców w domu, które pakowałyśmy z siostrą ; ) jak uda mi się zrobić zdjęcie to wstawię we wpisie o prezentach pod choinką ; )
      I tobie również wesołych świąt ; *

      Usuń
  4. Oby te święta były spokojne ... bo to co się teraz dzieje na świecie jest przerażające.
    Wesołych Świąt dla Ciebie i całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, Tobie również wesołych świąt ; )

      Usuń
  5. Święta to magiczny czas, niestety w tym roku spędziłam święta w pracy. Najlepszego juz na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !