Wigilia 2016 / świąteczne życzenia

sobota, 24 grudnia 2016 5 komentarzy
Witajcie kochani w ten piękni i magiczny dzień - Wigilijny dzień.. dla mnie to szczególne święta, ponieważ spędzimy je razem z narzeczonym w trójkę ;) co prawda ja jeszcze w dwupaku, ale to i tak już inne święta niż te rok czy dwa lata temu. Za rok o tej porze będzie z nami nasze malutkie szczęście - nasz synek ! Dokładnie za dwa miesiące, będę już po porodzie albo i przed nie wiadomo kiedy to nasze szczęscie będzie chciało do nas wyjść.. oby jak najszybciej, bo nie możemy się już doczekać.
A dziś chciałabym wam życzyć wesołych, radosnych, pełnych uśmiechu i szczęścia, rodzinnych i magicznych świąt Bożego Narodzenia ; * Żeby każde wasze marzenie się spełniło, żebyście spędzili te święta w gronie najbliższych no i oczywiście, żeby prezenty pod choinką były takie jakie sobie wymarzyliście ;) Cieszcie się tymi cennymi chwilami.. oby trwały one jak najdłużej.


Kochani ja przez święta odcinam się od spraw blogowych, jak żebyście nie tęsknili aż tak bardzo to będę na bieżąco na Instagramie, możecie śledzić jak wyglądają moje święta ; ) Buziaczki dla was. 

Komentarze

  1. Zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzę zdrowych, radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !