Zimowy Manicure

sobota, 3 grudnia 2016 24 komentarze
Cześć kochani ! Dzisiejszy post przedstawia moje ulubione dwa kolorki które wykorzystam w zimowym manicure.. nie mogę doczekać się świątecznych przygotowań, zakupów, pakowania prezentów, eleganckiego ubioru, choinki.. mogłabym wymieniać w nieskończoność. Jednak jak na razie skupiam się na paznokciach.. I możecie się domyśleć jak będzie wyglądał mój świąteczny mani.. ;)




Szarość i róż to zdecydowanie dwa kolory które mogłabym mieć na paznokciach cały czas, dlatego na święta właśnie takie kolory będę gościły u mnie. Delikatność - to lubię w manicure, nie lubię na czas tych wspaniałych dni mieć ciemne i ciężkie kolory bo zaraz mój humor spada w dół.. więc stawiam na jasność ! 












Jakie są wasze ulubione odcienie na święta ? Czy malujecie je tak jak zwykle ? ; )


Komentarze

  1. Ja zakupiłam sobie płytki do świątecznych stempli, także będę szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś te płytki ale wgl mi nie wychodziły te stempelki ;p

      Usuń
  2. Na święta lubię klasykę- czerwień :) W tym roku postaram się też o jakieś zdobienie w klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie pięknie wyglądać ; )

      Usuń
  3. Na święta stawiam na czerwień i złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają ; )

      Usuń
  5. Piękne połączenie kolorystyczne ;)
    U mnie będzie nude albo klasyczna czerwień, czyli elegancja, klasyka, minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czerwień miałam ostatnio, więc teraz pora na coś innego ; )

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na pazurkach prezentuję się jeszcze lepiej ; )

      Usuń
  7. Fajne te kolorki :) Ja na święta staram się malować w odcieniach czerwieni i bieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pastelowe kolorki, jednak w zimie preferuje ciemniejsze odcienie np. bordo :) do tego jakiś ciekawy, świąteczny wzorek i paznokcie gotowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym musiała sobię kupić naklejki na pazurki wyglądały by świetnie, bo niestety wzorków nie umiem robić ; )

      Usuń
  9. w zeszłym roku zrobiłam czerwień + taki morski :) i białe śnieżynki na czerwieni :)
    A w tym idę do koleżanki na paznokcie żelowe :) Chcę czerwone, ze złotym akcentem i na palcach serdecznych biały sweterek :)
    Cieszę się, że do Ciebie trafiłam :) Dziękuję za odwiedziny. Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż to mój ulubieniec :) Najczęściej mam właśnie takie pazurki.
    Aktualnie noszę odcienie bieli i złota ale możliwe, że kolejny manicure wykonam właśnie z pastelową szarością :>.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam totalnie tą serię z Rimmel! Miałam dwa kolory i oba były moimi faworytami, nie umiałam pomiędzy nimi wybrać :) Teraz przerzuciłam się na hybrydy, ale nadal darze je ogromnym sentymentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo tą serię mają cudowna ; ) muszę kupić kilka nowych kolorków

      Usuń
  12. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam różowe paznokcie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us